AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #1 Skrevet 27. mars 2016 Hei, er med i vi som skal ned i vekt før sommeren 2016. Trenger litt treningsmotivasjon, da spesielt i form av kondisjonstrening. Er det noen som blir med å løpe "sammen"? Jeg bruker en app som heter Runkeeper, som måler lengde, fart, gj.tempo og ca kalorier forbrent. Kunne løpt samme run eller laste opp bilder av dagens joggeøkt? Anonymkode: 9ac68...074
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #2 Skrevet 28. mars 2016 Løper på tredemølle. Vet du om det er mulig å bruke den selvom? Isåfall er jeg med! Anonymkode: be7db...2bf
ajarRun Skrevet 28. mars 2016 #3 Skrevet 28. mars 2016 Jeg bruker Strava og Garmin Connect. Runkeeper er bedre når man ikke har nett da...
OPIgirl Skrevet 28. mars 2016 #4 Skrevet 28. mars 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Løper på tredemølle. Vet du om det er mulig å bruke den selvom? Isåfall er jeg med! Anonymkode: be7db...2bf Vet ikke hvordan det er med Runkeeper, men Endomondo.com gjør det. Den registrerer ikke antall km fordi det går på gps.
Catlin Skrevet 28. mars 2016 #5 Skrevet 28. mars 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Løper på tredemølle. Vet du om det er mulig å bruke den selvom? Isåfall er jeg med! Anonymkode: be7db...2bf går helt fint å bruke Runkeeper på mølle. Du kan velge mellom GPS mode og Stopwatch mode. Bruker du Stopwatch mode - så legger du inn hvor langt du har løpt når økta er ferdig. Jeg løper både på mølle og ute - og bruker alltid Runkeeper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå