Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, 

er med i vi som skal ned i vekt før sommeren 2016. Trenger litt treningsmotivasjon, da spesielt i form av kondisjonstrening. Er det noen som blir med å løpe "sammen"? Jeg bruker en app som heter Runkeeper, som måler lengde, fart, gj.tempo og ca kalorier forbrent. Kunne løpt samme run eller laste opp bilder av dagens joggeøkt? 

:) :hoppe:

Anonymkode: 9ac68...074

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Løper på tredemølle. Vet du om det er mulig å bruke den selvom? :) Isåfall er jeg med!

Anonymkode: be7db...2bf

Skrevet

Jeg bruker Strava og Garmin Connect. Runkeeper er bedre når man ikke har nett da...

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Løper på tredemølle. Vet du om det er mulig å bruke den selvom? :) Isåfall er jeg med!

Vet ikke hvordan det er med Runkeeper, men Endomondo.com gjør det. Den registrerer ikke antall km fordi det går på gps. 

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

går helt fint å bruke Runkeeper på mølle. Du kan velge mellom GPS mode og Stopwatch mode. Bruker du Stopwatch mode - så legger du inn hvor langt du har løpt når økta er ferdig. Jeg løper både på mølle og ute - og bruker alltid  Runkeeper

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...