Gjest makar Skrevet 27. mars 2016 #1 Skrevet 27. mars 2016 Klarer du å bli stimulert på klitoris eller penetrert vaginalt samtidig som du squirter, eller er det altfor intenst?
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #2 Skrevet 27. mars 2016 Ja det klarer jeg. Klitoris orgasme er sterkere enn vaginal /squirting for min del så selvom det fremstår intenst fordi man squirter så er ikke den sensitive klimasaken så intens. Blir jeg fortsatt fingret og klitoris stimulert under vaginal orgasme /squirt kan jeg oppnå klitoris orgasme tett på den andre orgasmen og DA blir det intenst så jeg ikke klarer å beherske meg, på en bra måte Må ofte holdes fast og "ttvangsstimuleres" fordi det føles litt flaut at man mister kontrollen og mest vil gjemme seg men når man bygger opp til ny peak/klimaks igjen angrer man ikke på at man lot partneren fortsette. Har jeg derimot fått klitoris orgasme er jeg for sensitivtil at det kan fortsette med en gang, men 30-120 sekunder pause gjør susen så er jeg klar for å bli stimulert til en orgasme til! Anonymkode: f837f...5fc
Gjest makar Skrevet 27. mars 2016 #3 Skrevet 27. mars 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det klarer jeg. Klitoris orgasme er sterkere enn vaginal /squirting for min del så selvom det fremstår intenst fordi man squirter så er ikke den sensitive klimasaken så intens. Blir jeg fortsatt fingret og klitoris stimulert under vaginal orgasme /squirt kan jeg oppnå klitoris orgasme tett på den andre orgasmen og DA blir det intenst så jeg ikke klarer å beherske meg, på en bra måte Må ofte holdes fast og "ttvangsstimuleres" fordi det føles litt flaut at man mister kontrollen og mest vil gjemme seg men når man bygger opp til ny peak/klimaks igjen angrer man ikke på at man lot partneren fortsette. Har jeg derimot fått klitoris orgasme er jeg for sensitivtil at det kan fortsette med en gang, men 30-120 sekunder pause gjør susen så er jeg klar for å bli stimulert til en orgasme til! Anonymkode: f837f...5fc Hehe, deilig å slippe alle hemninger og miste litt kontrollen Squirter du kraftige spruter siden du opplever det såpass intenst? Digg å bli videre "tvangsstimulert" sånn at man får serieorgasmer :D
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #4 Skrevet 27. mars 2016 3 minutter siden, makar skrev: Hehe, deilig å slippe alle hemninger og miste litt kontrollen Squirter du kraftige spruter siden du opplever det såpass intenst? Digg å bli videre "tvangsstimulert" sånn at man får serieorgasmer :D Nei helt moderate spruter som gir en liten våt "spermflekk" i senga bare. Som sagt er ikke squirt /vaginal orgasme det som føles mest intenst klimaksmessig for meg, men om jeg får klitoris orgasme samtidig som squirt så har det hendt vi må skifte på senga ja hehe Anonymkode: f837f...5fc
Gjest makar Skrevet 27. mars 2016 #5 Skrevet 27. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei helt moderate spruter som gir en liten våt "spermflekk" i senga bare. Som sagt er ikke squirt /vaginal orgasme det som føles mest intenst klimaksmessig for meg, men om jeg får klitoris orgasme samtidig som squirt så har det hendt vi må skifte på senga ja hehe Anonymkode: f837f...5fc Ja takk til multi- og serieorgasmer
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #6 Skrevet 27. mars 2016 Typen elsker å stimulere klitoris etter jeg har squirtet, så holder han på på klitten en stund før han får meg til å squirte igjen. Veldig intenst, og det rabler nesten for meg, men deilig også! Anonymkode: 15842...3ae
Gjest makar Skrevet 27. mars 2016 #7 Skrevet 27. mars 2016 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Typen elsker å stimulere klitoris etter jeg har squirtet, så holder han på på klitten en stund før han får meg til å squirte igjen. Veldig intenst, og det rabler nesten for meg, men deilig også! Anonymkode: 15842...3ae På hvilken måte rabler det nesten for deg? Med at du mister kontrollen over kroppen eller lyder?
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #8 Skrevet 27. mars 2016 26 minutter siden, makar skrev: På hvilken måte rabler det nesten for deg? Med at du mister kontrollen over kroppen eller lyder? Det blir for intenst, går nesten i svart for meg. Her snakker vi orgasmer i serier, og han gir seg ikke heller. Lyder har jeg ingen peiling på, men hyler helt sikkert. Anonymkode: 15842...3ae
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå