Gå til innhold

Hvorfor prøver kvinner å late som om innvandrere ikke står bak kriminalitet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hver gang en sak diskuteres hvor det er opplagt at innvandrere står bak, så kan du være sikker på at det kommer noen KG-høner og sier "DERE KAN IKKE VITE AT DET ER INNVANDRERE BUHU" eller noe lignende.

Hva er det man prøver å oppnå med dette? Hva er hensikten? 

Jeg forstår virkelig ikke hva tankegangen til disse kvinnene er. 

Anonymkode: 41bfd...46d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi har menn her som gjør det samme og kvinner som ikke gjør det.

Dessuten...de som poster som AB vet du ikke hva er.

Anonymkode: a454c...691

• Liker 8
Skrevet

Fordi europeere også begår kriminalitet?

• Liker 3
Gjest Snuppi
Skrevet (endret)

De fleste skriver med AB funksjon, akkurat som deg ts. Du må være synsk om du ser hvilket kjønn som skjuler seg bak en AnonymBruker... 

Dessuten kan vi ikke vite hvem som står bak de forskjellige kriminelle gjerningenene dersom gjerningsmannens etnisitet ikke er blitt avslørt for offer/vitner.

Endret av Snuppi
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hver gang en sak diskuteres hvor det er opplagt at innvandrere står bak, så kan du være sikker på at det kommer noen KG-høner og sier "DERE KAN IKKE VITE AT DET ER INNVANDRERE BUHU" eller noe lignende.

Det jeg ser er at det er utstøtte grupper som står bak kriminalitet, folk som ikke føler seg velkomne blant oss "normale A4-mennesker"... 

Mobbing er hovedårsak. 
Ikke om de er utlendinger!

Når de ikke får jobb eller venner blant "normale" nordmenn, da er det lett å ty til kriminalitet.

Man trenger ikke være utlending for det...

og rus, rus er en viktig hovedårsak!

Det er for mye dop ute og går,

og det tvinger ungdom ut i kriminalitet for å få råd til mer dop! dopen fører også til mer aggrissivitet og dertil mer vold.

Anonymkode: 4bd7f...0a2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De er enten innvandrere selv, eller har en enorm trang til å være pliktoppfyllende. Det er som regel ikke lov å ta et standpunkt i kvinneverden. Man skal ikke dømme og man skal hvertfall ikke hevde noe som ikke er erkjent av noe annet enn offentlige myndigheter og autoriteter. Eksempelvis hvilken informasjon fra media, myndighetene eller ordboka. Å tenke selv eller legge sammen 2 og 2 er strengt forbudt før læreren har gitt deg en rød R.

Anonymkode: 411b1...556

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Snuppi skrev:

De fleste skriver med AB funksjon, akkurat som deg ts. Du må være synsk om du ser hvilket kjønn som skjuler seg bak en AnonymBruker... 

Dessuten kan vi ikke vite hvem som står bak de forskjellige kriminellegjerningenene dersom gjerningsmannen ikke er blitt avslørt av offer/vitner.

"jeg elsker å få blomster av kjæresten min :)" " gjør ikke alle jenter det da?". "Hvordan vet du at det er en jente!!!!! Tror du det bare er jenter som liker å få blomster av kjæresten sin". Herregud så dømmende og lite reflektert!! !!" 

Gjest Snuppi
Skrevet (endret)
Den 26/03/2016 at 15.03, AnonymBruker skrev:

"jeg elsker å få blomster av kjæresten min :)" " gjør ikke alle jenter det da?". "Hvordan vet du at det er en jente!!!!! Tror du det bare er jenter som liker å få blomster av kjæresten sin". Herregud så dømmende og lite reflektert!! !!" 

Du klarer jo ikke å holde deg til ditt eget tema en gang. Om du ikke kan argumentere for påstandene dine på en god måte, ser jeg ikke poenget med tråden. 

Endret av Bond
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke bare innvandrere som står bak kriminalitet! Mye av det er også norske.. Prøver du å sette skylda på innvandrene eller hva? Jeg er faktisk enig med disse kvinnene som sier at det ikke er dem står bak alltid!  Tar denne som AB pga hets!

Anonymkode: 18a9a...5a2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, Snuppi skrev:

Dessuten kan vi ikke vite hvem som står bak de forskjellige kriminelle gjerningenene dersom gjerningsmannens etnisitet ikke er blitt avslørt for offer/vitner.

Mange skriver med brukernavn. Og det går faktisk ofte an å se om det er en mann eller en dame som skriver. 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke bare innvandrere som står bak kriminalitet! Mye av det er også norske.. Prøver du å sette skylda på innvandrene eller hva? Jeg er faktisk enig med disse kvinnene som sier at det ikke er dem står bak alltid!  Tar denne som AB pga hets!

Anonymkode: 18a9a...5a2

Du vet like godt som meg når det er innvandrere som står bak. 

F.eks. som denne saken:

Politiet rykket ut til masseslagsmål med stokker i Oslo.

http://www.dagbladet.no/2016/03/19/nyheter/innenriks/oslo/43592469/

• Liker 1
Gjest Snuppi
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du vet like godt som meg når det er innvandrere som står bak. 

F.eks. som denne saken:

Politiet rykket ut til masseslagsmål med stokker i Oslo.

http://www.dagbladet.no/2016/03/19/nyheter/innenriks/oslo/43592469/

I saker hvor gjerningsmann er blitt sett og etnisitet er blitt avslørt sier det seg selv om det er en innvandrer eller ikke. Hallo i luken! 

I saker hvor de ikke har vitner eller peiling på hvem gjerningsmannen er, sier det seg selv at ingen vet hvem som er skyldig!

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Snuppi skrev:

I saker hvor gjerningsmann er blitt sett og etnisitet er blitt avslørt sier det seg selv om det er en innvandrer eller ikke. Hallo i luken! 

I saker hvor de ikke har vitner eller peiling på hvem gjerningsmannen er, sier det seg selv at ingen vet hvem som er skyldig!

Det står ingenting i artikkelen om at det er innvandrere. 

Men interessant at du mener at det sier seg selv at det er innvandrere :laugh:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, Sirah skrev:

Fordi europeere også begår kriminalitet?

Europa er ikke et land.. TS skrev innvandrere, antagelig mente han til Norge. Antallet som er født i Norge er på litt over 4 millioner om jeg ikke husker feil. Om man er født i et land har man aldri innvandret, en eller flere forfedre har, men det er det med alle for ingen ble plassert rundt på planeten der de befinner seg i dag. Alle andre som går over grensen er en innvandrer. Om han mener utelukkende ikke-hvite, eller ikke-vestlige så bør han skrive det i stedet.

Anonymkode: 74d80...376

Gjest Snuppi
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt, det går ofte an å se om det er en mann eller dame som skriver. Ofte nevner de det selv også. Nok avsporing. 

I slike saker som det kan du faktisk ikke se om det er en mann eller kvinne. Og det er jo nettopp det tråden handler om. Spekulasjoner og generalisering.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Snuppi skrev:

I slike saker som det kan du faktisk ikke se om det er en mann eller kvinne. Og det er jo nettopp det tråden handler om. Spekulasjoner og generalisering.

Ja, det er faktisk lett å se på ordbruk og formuleringer om det er kvinner som skriver eller ikke. For eksempel er det omtrent utelukkende kvinner som skriver "dere bør skamme dere", "jeg blir kvalm av dere" og lignende ting som bare er rent føleri. 

Men dersom du er interessert i å diskutere hvorfor MENN later som om innvandrere ikke begår kriminalitet, så kan du gjerne starte en tråd om det. Denne tråden handlere om hvorfor KVINNER later som om innvandrere ikke begår kriminalitet.

Gjest Snuppi
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det står ingenting i artikkelen om at det er innvandrere. 

Men interessant at du mener at det sier seg selv at det er innvandrere :laugh:

Etnisitet blir oppgitt hvor gjerningsmannen er blitt identifisert.

Jeg har ikke hevdet noe som helst. Skal du diskutere må du vite hva du snakker om og kunne besvare innlegg ordentlig. Skulle trodd du skrev eventyr.

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Snuppi skrev:

Etnisitet blir oppgitt hvor gjerningsmannen er blitt identifisert.

Jeg har ikke hevdet noe som helst. Skal du diskutere må du vite hva du snakker om og kunne besvare innlegg ordentlig. Skulle trodd du skrev eventyr.

OK. Du har tydeligvis ikke forstått noe som helst.

Poenget er at mange kvinner er veldig opptatt av å benekte at det er innvandrere som står bak, selv om alle skjønner at det er det.

Og så viste jeg til artikkelen. Alle skjønner at det dreier seg om innvandrere, så hvorfor benekte det? 

Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør ikke det. Du må slutte å generalisere. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, OPIgirl skrev:

Jeg gjør ikke det. Du må slutte å generalisere. 

Jeg sier ikke at alle gjør det heller, men det er noen/mange som gjør det. Det er dem jeg sikter til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...