Gå til innhold

Vanskelig situasjon og kunne trengt litt råd.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Saken er at jeg har lenge vært avstandsforelsket i en gutt da. Han er veldig kjekk og har stalka han litt på FB. Har sett han på byen, men aldri snakket med han. Etter mye om men, fikk jeg mannet meg opp til å sende han en melding. Responsen var bra og vi snakket litt frem og tilbake på FB. 

I går havnet vi på samme fest og flørtet hele kvelden. En felles venninne tok meg til siden å sa han må jeg holde meg unna og han er player. Jeg hørte ikke på hva hun sa (jeg var så i  min egen boble og in love) så vi dro hjem til meg og hadde sex. Rett etter sexen, så kler han seg og bare går. Ikke ha det klem eller noe. Da følte jeg meg litt dårlig. Kanskje denne venninnen faktisk hadde rett?

Jeg har fått ny melding av han om vi skal møtes til uka. Jeg er forsatt helt oppslukt i han, MEN jeg er redd for å bli såret. Han kan jo få hvem han vil. Etter sexen er jeg enda mer forelsket. Veldig vanskelig dette her. Huff. Han er drømmemannen, men som sagt, jeg er redd for å bli såret. Hva ville du gjort? 

Anonymkode: fca76...4a1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

hvordan kan en player være drømmemannen? Har du drømt om å bli brukt? Merkelig drøm må jeg si :P

Anonymkode: cb255...63c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvordan kan en player være drømmemannen? Har du drømt om å bli brukt? Merkelig drøm må jeg si :P

Anonymkode: cb255...63c

Jeg vet ikke om han faktisk er en player eller ikke. Jeg liker han veldig godt men er usikker. Usikker på om jeg skal møte han til uka eller ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Det var ikke så lurt å ha sex med en gang. For å ikke bli tatt for gitt, så ville jeg latt som jeg var litt opptatt også. At du ikke svarer med en gang på meldingene hans, eller er klar for å møte han når som helst. At du ikke har sex med han neste gang dere treffes. Sørg for at dere treffes på et offentlig sted, ikke går hjem til noen av dere. Og ikke unnskyld at du har hatt sex med han. Bare vær helt cool.

Anonymkode: 8506f...a91

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke om han faktisk er en player eller ikke. Jeg liker han veldig godt men er usikker. Usikker på om jeg skal møte han til uka eller ikke. 

Å ta en kaffe med han er helt OK. Bare lat som du skal videre til en annen avtale.

• Liker 4
Skrevet

Du kan møte han for å ta en tur, se på noe sammen, gjøre noe sammen, ta en kaffe, kanskje foreslå middag ute. Men ikke sex.

• Liker 3
Skrevet (endret)

1. Du er ikke forelska. Du er betatt av et bilde du har lagd deg via bl.a. sosiale medier. Å kalle han drømmemannen er da virkelig en overdrivelse.

2. Å bare gå uten videre om han er interessert i noe mer er utrolig frekt og rart.

3. Møter du han igjen så gjør for all del noe annet enn å ha sex, for å se om han faktisk er interessert i noe mer - og for å bli kjent med den virkelige han.

Ellers, lykke til!

Endret av Moonwalker
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke så lurt å ha sex med en gang. For å ikke bli tatt for gitt, så ville jeg latt som jeg var litt opptatt også. At du ikke svarer med en gang på meldingene hans, eller er klar for å møte han når som helst. At du ikke har sex med han neste gang dere treffes. Sørg for at dere treffes på et offentlig sted, ikke går hjem til noen av dere. Og ikke unnskyld at du har hatt sex med han. Bare vær helt cool.

Det var dumt, men ikke alltid man tenker når man er full og kåt. Jeg angrer jo litt nå. Men har lyst til å møte han og se hva som skjer. Ta en kaffe eller noe.  Har ikke svart på meldingen enda, men tror jeg sier vi kan ta en kaffe :) 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Saken er at jeg har lenge vært avstandsforelsket i en gutt da. Han er veldig kjekk og har stalka han litt på FB. Har sett han på byen, men aldri snakket med han. Etter mye om men, fikk jeg mannet meg opp til å sende han en melding. Responsen var bra og vi snakket litt frem og tilbake på FB. 

I går havnet vi på samme fest og flørtet hele kvelden. En felles venninne tok meg til siden å sa han må jeg holde meg unna og han er player. Jeg hørte ikke på hva hun sa (jeg var så i  min egen boble og in love) så vi dro hjem til meg og hadde sex. Rett etter sexen, så kler han seg og bare går. Ikke ha det klem eller noe. Da følte jeg meg litt dårlig. Kanskje denne venninnen faktisk hadde rett?

Jeg har fått ny melding av han om vi skal møtes til uka. Jeg er forsatt helt oppslukt i han, MEN jeg er redd for å bli såret. Han kan jo få hvem han vil. Etter sexen er jeg enda mer forelsket. Veldig vanskelig dette her. Huff. Han er drømmemannen, men som sagt, jeg er redd for å bli såret. Hva ville du gjort? 

Dette er uansett ikke grei oppførsel, selv om han bare var ute etter et ligg. Vil du virkelig ha en sånn fyr? Skjønner at du er ung, men det finnes så mye bedre karer enn dette der ute. 

Anonymkode: b4849...1b6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er uansett ikke grei oppførsel, selv om han bare var ute etter et ligg. Vil du virkelig ha en sånn fyr? Skjønner at du er ung, men det finnes så mye bedre karer enn dette der ute. 

Anonymkode: b4849...1b6

Jeg er 19 og han 23.

Men nei, egentlig ikke, men jeg liker han så og får han ikke ut av hodet. Skal ta en kaffe med han til tirsdag. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 19 og han 23.

Men nei, egentlig ikke, men jeg liker han så og får han ikke ut av hodet. Skal ta en kaffe med han til tirsdag. 

Hva ved han er det du "liker" så (mye?)?

Anonymkode: d4dc9...d26

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva ved han er det du "liker" så (mye?)?

Anonymkode: d4dc9...d26

Han er kjekk, morsom, sjarmerende, snill, bra kropp, glad I barn, kokk, vi har felles interesser og han er god i senga. Ja, sex er viktig for meg i et forhold. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...