AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #1 Skrevet 27. mars 2016 Mann her, Hvorfor er det slik at det stort sett bare er jenter som deltar på klasser treningssenteret tilbyr? Jeg vet at enkelte sentre opprettet egne gruppetimer med navn og beskrivelser slik at dette var en gruppetime for menn, men likevel så møter jeg opp til timen og ser at jeg av 30 deltagere er den eneste gutten. Noen unntak finnes, og det er når det er 2 menn av 30, eller på sirkeltreninger. Hva tenker dere jenter om at det er så få menn på gruppetimer med øvelser som i utgangspunktet burde tiltrekke menn? Det ironiske er at menn er i overtall på spinningstimer, og det er faktisk flere menn pr. deltager på dansetimer enn på ''mannlige'' gruppetimer. Tenker dere noe over at alle mennene på rumpetimer stiller seg bakerst for å se på dere gjøre squats? Anonymkode: ea895...cfb
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #2 Skrevet 27. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker dere noe over at alle mennene på rumpetimer stiller seg bakerst for å se på dere gjøre squats? Anonymkode: ea895...cfb Patetisk. Anonymkode: 0dd6d...8d3 2
blæddi Skrevet 27. mars 2016 #3 Skrevet 27. mars 2016 Har merket at det er det samme på gruppereiser, f.eks. sånne ungdoms-camps med ferdiglaget opplegg for ditt og datt. Tror jenter bare liker et ferdig opplegg der de kan følge leder'n, da vet de at de får noe bra? Gutter har kanskje mer lyst til å føle at de er selvstendige og trene alene, eller arrangere ting selv?
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #4 Skrevet 27. mars 2016 Jeg vet at på det senteret jeg trener, så er det bare menn på gruppetimer for menn. Anonymkode: 3099d...ca0
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #5 Skrevet 27. mars 2016 På zumba-timen jeg var på i dag var det 3 menn! Han ene var nok like gay som the Wizard of Oz, men likevel. Ja til flere menn på gruppetimer. Syns det er kult jeg Anonymkode: a5cc5...681
Summers Skrevet 27. mars 2016 #6 Skrevet 27. mars 2016 (endret) 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenker dere noe over at alle mennene på rumpetimer stiller seg bakerst for å se på dere gjøre squats? Anonymkode: ea895...cfb Du må stille deg fremst slik at du kan få jentene til å se på deg. Endret 27. mars 2016 av Summers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå