Gå til innhold

Tror jeg skal slutte å trene

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg skal slutte å trene, spesielt når jeg leser at det er sånn turn-off å trene på treningssenter og løpe i skogen/fjellet. Tror jeg skal gå ut i hagen og hendte en trestokk og teipe et par steiner på hver side av stokken slik at jeg kan løfte stokken som manualer i min egen stue.

Hjelpes! Ikke rart at Gud skapte Adam før Eva mtp. Gud ville blitt fortalt av Eva hvordan han skulle skape Adam...

Takk å lov at ikke alle damer har så snevert syn at de ikke klarer å se lengre enn nesa si er lang!

Anonymkode: 4c93f...4de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor bry seg om det? Gjør det du trives med :) 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare tiltrekkende at menn trener. :)

Anonymkode: 057de...2fa

Skrevet

Jeg er i et forhold. Og etter at jeg begynte på sats så ble damene langt mindre interessert.

What a relief...

:ironi:

• Liker 1
Skrevet

Tren alt du orker og makter TS! Jeg syntes det er mer turnof med folk som aldri får ræva opp av sofaen :P 

I det daglige handler det vel om å finne en mellomting. Ikke bli fanatisk opptatt hverken den ene eller den andre veien.

• Liker 2
Gjest Mythic
Skrevet

Så fordi en person mener det er turn of med trening, så skal du slutte å trene? Jeg vil heller foreslå at du trener på å bli mindre lett påvirkelig. Det finnes utallige tråder med ting som kan være turn of her inne, så hvis man skal legge opp livet sitt etter dem, kan man snart ikke gjøre annet enn å så vidt sitte i ro i sofa`n og til nød puste. Men bare hvis man ikke puster for høyt, i tilfelle den andre er overfølsom for lyd. Du kan heller ikke ha normale kroppsfunksjoner, som å bæsje, det er så turn of at folk gjør det slutt!

Skrevet

Det er i alle fall turn-off med menn som bryr seg alt for mye om hva andre mener, så er det noe du bør slutte med, så er det akkurat det.

• Liker 2
Skrevet

Tråden ryddet for personangrep 

Bond, forumansvarlig 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Rumle skrev:

Hvorfor bry seg om det? Gjør det du trives med :) 

TS. Det gjør jeg uten tvil. 

1 time siden, penny_ skrev:

Det er i alle fall turn-off med menn som bryr seg alt for mye om hva andre mener, så er det noe du bør slutte med, så er det akkurat det.

Haha, dette var en tulletråd bare så det er sagt. Noe som også burde ha vært åpenbart... Ingen seriøsitet overhode. 

1 time siden, Sirah skrev:

Tren alt du orker og makter TS! Jeg syntes det er mer turnof med folk som aldri får ræva opp av sofaen :P 

I det daglige handler det vel om å finne en mellomting. Ikke bli fanatisk opptatt hverken den ene eller den andre veien.

Kunne ikke sagt meg mer enig. Sofagriser liker jeg ikke.

Anonymkode: 4c93f...4de

Skrevet

Jeg har løsningen! Du må finne et døgnåpent treningssenter og trene i smug, sånn at ingen ser deg, og så kan du late som musklene har kommet helt av seg selv etterpå :biggrin:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...