Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Pga slitasje, extensions osv har håret mitt blitt så tynt, så jeg trenger råd fra dere ang. hvordan får  håret tykkere.

Hvilken farge får håret til å se fyldigere ut? Ser det fyldigere om det er mørkt? Bleking sliter sånn på håret, trodde det så tykkere ut da, men føler jeg ser mer tynnhåret ut da pga fargen går i ett med hodebunnen. Kan ikke ha extensions heller pga håret har blitt så tynt oppe, så har ikke noe å skjule skjøtene med, dessuten vil jeg ikke slite mer på håret.
Hårpleieprodukter som skjuler den tynne hårveksten på toppen? (ikke skallet, men tynnhåret...), 

og som får resten av håret til å se sunnere og tykkere ut? Produkter? 
Volumskum funker ikke så godt pga jeg ikke har så mye hår...

og vil kortere hår se bedre ut siden det er så tynt nå? Har hår til skuldrene, men det er tynt og man ser omtrent gjennom håret.

takk for svar!

Anonymkode: 9bc08...54f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Saltvannspray gir masse volum! Har selv veldig tynt, nordisk hår - og bruker dette når jeg vil ha håret løst med masse volum :)

Skrevet

Les deg opp på ProFiber. Nytt produkt fra L'Oréal som fyller ut hårstrået med noe som heter aptyl100 (det gjør hårstrået tykkere) det inneholder bondexsystem (olaplex er et type bondexsystem feks) som krysslinker disulfidbindinger sammen igjen (reparerer håret). Da tar du en profiberkur i salong å bruker profiber shampo samt en kur hver 4vask med konsentrert aptyl100. Har brukt produktene selv i ca 1 mnd. Aldri hatt så tykt, sunt å fint hår før. Jeg er frisør og har brukt masse extensions selv, har samme type hår som deg. Slutta med ext i feb, og ville prøve å spare mitt tynne hår lengre og sunnere.

Er superfornøyd med ProFiber, merker ekstremt stor forskjell! L'Oréal har brukt 15år på å utvikle ProFiber og det ligger 15 patenter bak.

Skrevet

hvis du har så tynt hår at man kan skimte litt av hodebunnen på enkelte områder ville jeg gått for en lysere farge som f.eks. askeblondt. hvis du har mørkt hår vil hodebunnen synes enda mer fordi det vil være stor kontrast mellom fargen på håret og hodebunnen (som jeg antar er ganske hvit). det er nok lurt å klippe det - helst så mye som mulig - men klipp deg slik du er komfortabel med :-) jeg vil anbefale å kure det jevnlig 1-2 dager i uka.. jeg anbefaler Joico K-pak serien! jeg har selv ganske tynt hår, men har nok ikke like tynt som deg... men Joico K-pak-serien har hjulpet meg veldig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...