Gå til innhold

Utslett av ansikts maske fra H&M

Anbefalte innlegg

Skrevet

En liten advarsel... kjøpte jordbær ansikts maske fra H&M og fikk masse utslett på haka og kinnene. Ser nesten ut som ekaem (har aldri hatt eksem el utslett) og dette har jeg hatt i 2 dager..

Bare et lite tips til dere som ikke vil se ut som en hoven tomat i trynet..

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

thanks :) har faktisk mange ganger tenkt å prøve de,men det har liksom aldri blitt til....er glad for det nå :-? men det varierer vel fra folk til folk det?

Skrevet

Jeg prøvde en slik peel-off maske,det var som å smøre ren alkohol på fjeset. Svidde som bare det.

Bruker nå en maske fra Freeman istedet, mye bedre og uten alkohol.

Skrevet

Jeg har prøvd flere av ansiktsmaskene til H&M og ikke opplevd noe ubehag...

Skrevet

Reaksjonen, eller mangel på sådan, kommer av hvilken hudtype man har i utgangspunktet, om den er sensitiv, tørr etc. Det er individuelt hvordan forskjellige menneskers hud reagerer på samme produkter. :)

Skrevet

Det står ofte på pakningene at du bør teste masken på et lite hudområde først, f.eks. bak øret. Kan lønne seg å følge det rådet. :wink:

Skrevet
thanks :) har faktisk mange ganger tenkt å prøve de' date='men det har liksom aldri blitt til....er glad for det nå :-? men det varierer vel fra folk til folk det?[/quote'] det var meg forresten :)
Skrevet
Det står ofte på pakningene at du bør teste masken på et lite hudområde først' date=' f.eks. bak øret. Kan lønne seg å følge det rådet. :wink:[/quote']

:oops: Har tatt en del masker fra feks H&M før, så derfor tenkte jeg at dette ikke skulle være noe anneledes.. Men neida.. ble så lekker atte :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har prøvd den masken du snakker om, og det gikk helt fint. Derimot fikk jeg forferdelig utslett og kløe av en maske fra Sans Soucis (usikker på stavemåten). Tror det var en fuktighetsmaske. Dette er lenge siden, men jeg husker at masker fra det merket skal jeg holde meg langt unna (og det va parfymeridamen som prakket den på meg).. så det varierer altså veldig fra person til person. Jeg har ikke spesielt sensitiv hud, og har sjelden reagert på noe. Så hvis noen her har veldig sensitiv hud, ikke prøv san Soucis uten å teste bak øret e.l.

Skrevet

Det sier seg kanskje selv, siden det er en fra H&M... :roll:

Skrevet
Det sier seg kanskje selv' date=' siden det er en fra H&M... :roll:[/quote']

:klø:

Gjest Genevieve
Skrevet
En liten advarsel... kjøpte jordbær ansikts maske fra H&M og fikk masse utslett på haka og kinnene. Ser nesten ut som ekaem (har aldri hatt eksem el utslett) og dette har jeg hatt i 2 dager..

Bare et lite tips til dere som ikke vil se ut som en hoven tomat i trynet..

Et tips: Når du skriver innlegg som dette er det veldig fint om du faktisk skriver navnet på masken og ikke bare skriver "maske fra H&M"- for de selger mange typer ansiktsmasker.

Skrevet

Jeg opplevde noe lignende med en maske fra H&M for flere år siden. Fikk følelsen av at det brant i ansiktet, så jeg fjerna den etter bare kort tid. Og da var ansiktet ildrøtt..

Jeg anbefaler å heller kjøpe ansiktsmasker på hudpleiesalonger, evt. parfymeri. Og forhør deg om de på forhånd, ettersom det er flere ulike masker med ulik virkning.

Skrevet

Et tips: Når du skriver innlegg som dette er det veldig fint om du faktisk skriver navnet på masken og ikke bare skriver "maske fra H&M"- for de selger mange typer ansiktsmasker.

Beklager. Viste ikke at det fantes mange forskjellige jordbærmasker fra H&M.

Skrevet

Den masken jeg reagerte på het Face mask by H&M.

Jeg reagerte mest pga det høye alkoholinnholdet.

Kunne likegjerne smurt vademecum i T-sonen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...