Gå til innhold

Synes dere dette er frekt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Når du har invitert folk på fest og den siste gjengen som sitter igjen bestemmer seg for at de skal på nach hos en av de. De spurte ikke om jeg ville bli med engang. Føler det nesten er som å kuppe min fest, ja for det var bursdagfest jeg hadde og ikke ett eller annet vors. Greit klokka var mye og det egentlig var på tide å avslutte, men reagerte litt på at siste gjengen skulle gå til en av dem å fortsette der uten å spørre meg. Hadde også et vennepar som plutselig forsvant uten å si hade eller noen ting. Synes det også var litt frekt. 

Anonymkode: 7d15e...e7b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

føler jeg kanskje mangler flere sider av historien, men ut fra det du skriver: kjempefrekt. uff, høres ikke ut som en bra kveld. forstår hvis du har blitt lei deg av det.

jeg ville tatt det opp med gjengen og spurt hvorfor du ikke ble invitert og hva de tenkte når de var på bursdagsfest hos deg og deretter bare gikk/avtalte å gå uten å invitere deg med videre.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Ja, dette var kjempe frekt! Var det noe som skjedde på festen som var ubehagelig da de valgte å gå? Er dette mennesker som du kjenner godt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tja, er det lov å røyke inne hos deg når det er fest? Er du motstander av hasj?

Det er mange grunner til å velge å ha nachspiel et annet sted.

Anonymkode: 5e498...0d6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Som om dette er gode grunner til å være ekskluderende ovenfor venner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snuppi
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke grunner for å ekskludere noen, særlig ikke bursdagsbarnet som de er gjester hos. Om det er så dårlig stelt med den sosiale kompetansen må en gjerne legge hasjen på hylla....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 minutter siden, Eolin skrev:

føler jeg kanskje mangler flere sider av historien, men ut fra det du skriver: kjempefrekt. uff, høres ikke ut som en bra kveld. forstår hvis du har blitt lei deg av det.

jeg ville tatt det opp med gjengen og spurt hvorfor du ikke ble invitert og hva de tenkte når de var på bursdagsfest hos deg og deretter bare gikk/avtalte å gå uten å invitere deg med videre.

Det var en fin kveld og jeg fikk inntrykk av at alle koste seg. Det som skjedde var at vi alle satt i sofaen og så finner de ut at det er på tide å gå hjem, men noen sier at "vi kan jo ha nach hos deg xxxx" og resten synes dette er en god ide og går ganske kjapt. Greit nok at man har en del innabords, men det var bare noen få som sa hade til meg. Dette er ganske gode venner i utgangspunkt. Noen bedre enn andre, men hadde jo ikke invitert noen på festen som jeg ikke kommer overens med. Synes kanskje det hadde vært koselig om jeg ble bedt med på nach i det minste og om de hadde sagt hade til meg og kanskje takket for festen (spesielt siden det var bursdag) . Det hadde jeg hvertfall selv gjort. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du har invitert folk på fest og den siste gjengen som sitter igjen bestemmer seg for at de skal på nach hos en av de. De spurte ikke om jeg ville bli med engang. Føler det nesten er som å kuppe min fest, ja for det var bursdagfest jeg hadde og ikke ett eller annet vors. Greit klokka var mye og det egentlig var på tide å avslutte, men reagerte litt på at siste gjengen skulle gå til en av dem å fortsette der uten å spørre meg. Hadde også et vennepar som plutselig forsvant uten å si hade eller noen ting. Synes det også var litt frekt. 

Høres ut som de syns du er kjedelig selskap? Frekt ja.... 

Anonymkode: 68a60...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Etter det du skriver her, så tenker jeg at det er frekt, og ikke bare litt frekt heller (som du skrev), jeg syns det var veldig frekt. Jeg syns det var frekt selv om det hadde vært en vanlig fest el vors, -men bursdagsfest?! Sukk...dersom det hadde det hendt meg, så hadde jeg rett og slett blitt ganske såret... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor gamle er dere?

Dette er høres ut som veldig unge folk.

Anonymkode: 41282...600

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det var snakk om å avslutte festen og dra hjem så kan det jo være så enkelt som at folk regnet med at du skulle legge deg. Spes dersom du var med på å "avslutte".

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Syns dette var veldig dårlig gjort.

Jeg hadde blitt utrolig skuffet og såret visst det var meg og syns din reaksjon er helt riktig.

Visst dette er gode venner av deg så hadde jeg tatt opp med den personen som du kjenner best og fortelle hva du føler og syns om dette.

Masse klemmer Ronja❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 timer siden, peppermyntete skrev:

Ga du inntrykk av at du ville være med på nach da?

Uansett er det uhøflig å ekskludere noen på den måten. At hele den siste gjengen drar på nachspiel hos en av de under et bursdagsselskap er også uhøflig. 

Anonymkode: 220c9...236

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var en fin kveld og jeg fikk inntrykk av at alle koste seg. Det som skjedde var at vi alle satt i sofaen og så finner de ut at det er på tide å gå hjem, men noen sier at "vi kan jo ha nach hos deg xxxx" og resten synes dette er en god ide og går ganske kjapt. Greit nok at man har en del innabords, men det var bare noen få som sa hade til meg. Dette er ganske gode venner i utgangspunkt. Noen bedre enn andre, men hadde jo ikke invitert noen på festen som jeg ikke kommer overens med. Synes kanskje det hadde vært koselig om jeg ble bedt med på nach i det minste og om de hadde sagt hade til meg og kanskje takket for festen (spesielt siden det var bursdag) . Det hadde jeg hvertfall selv gjort. 

Veldig spesiell oppførsel. Forstår godt at du er såret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greit klokka var mye og det egentlig var på tide å avslutte. siste gjengen skulle gå til en av dem å fortsette der

Hintet du til gjestene at det var på å avslutte? Siden det bare var 1 gjeng igjen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de gikk ut fra at du ville legge deg? Jeg hadde vært evig takknemlig om gjestene ikke hadde ønsket å ha nach hos meg men heller gikk videre et annet sted. Kanskje de bare mente å ta hensyn?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det var en fin kveld og jeg fikk inntrykk av at alle koste seg. Det som skjedde var at vi alle satt i sofaen og så finner de ut at det er på tide å gå hjem, men noen sier at "vi kan jo ha nach hos deg xxxx" og resten synes dette er en god ide og går ganske kjapt. 

Ut fra det du skriver der ville jeg jo ha tatt på meg jakka og blitt med (hvis jeg hadde lyst), de sa vel ingenting om at du ikke var invitert med?

Anonymkode: 07ff0...179

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, Nana skrev:

Kanskje de gikk ut fra at du ville legge deg? Jeg hadde vært evig takknemlig om gjestene ikke hadde ønsket å ha nach hos meg men heller gikk videre et annet sted. Kanskje de bare mente å ta hensyn?

Hvorfor kunne de ikke ha spurt om TS ville være med? TS kunne lett ha sagt nei dersom hun ikke hadde ønsket. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...