AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #1 Skrevet 27. mars 2016 Hei Holder på å slanke meg og trenger sårt et frokosttips som er sunt og lett å innta. Har gått ned en del før og spiste da havregryn. Problemet er at jeg ikke fordrar det lenger, og trenger noe annet å spise. Tips taes imot med stort takk :-) Anonymkode: a8c6c...9af
peppermyntete Skrevet 27. mars 2016 #2 Skrevet 27. mars 2016 Jeg spiser som regel hjemmebakt brød med magert pålegg, kyllingskinke for eksempel. Og masse grønnsaker på toppen. Ellers er omelett godt hvis du har tid til det. 1
John_Felipe Skrevet 27. mars 2016 #3 Skrevet 27. mars 2016 Cottage cheese med honningmelon eller annet frukt og bær som kiwi,blåbær,jorbær,bringebær,moden mango. Jeg sluker ofte 1 pk med kokt skinke/Jalpeno skinke + 2knekkebrød+youghurt Noen dager har jeg bare masse frukt og en dæsj med vanilje kesam mager. eks:Druer,cherry tomater,melon,epler Men som oftest så har jeg alltid minst 1 yoghurt fra Yoplait til frokost. Går lett ned,fattig på kalorier og smaker godt, kun 52kcal per beger. Legger ganske ofte 3x4 pakninger i handlevognen når jeg handler for uken, disse passer fint til mellommåltider også. + du kan stikke en pinne midt på begeret, legge det i frysern så har du deilig youghurtis http://www.yoplait.no/yoplait/00?gclid=Cj0KEQjwid63BRCswIGqyOubtrUBEiQAvTol0apz6SCe8Xf1fJuC1oXD6Jp3lhMDJBfONFJYz5MRNfgaApPB8P8HAQ
etram3 Skrevet 27. mars 2016 #4 Skrevet 27. mars 2016 Jeg drikker en kopp kaffe og koker to hardkokte egg og thats it til frokost. Det er nok ikke den sunneste varianten Men å spise hardkokt egg er det beste jeg vet så for meg funker den frokosten fett. Bedre enn ingenting, da jeg ikke er noen storspiser om morgenen og ett par egg metter fint. Spiser heller en bedre lunch litt utpå dagen.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #5 Skrevet 28. mars 2016 Blander du solsikkerfrø i havregrynsgrøten får den enny og bedre smak. Samtidig mye fiber i frøene. Anonymkode: af518...462
Katten.2.0 Skrevet 28. mars 2016 #6 Skrevet 28. mars 2016 To-tre egg, kutt opp en del kjøttpålegg, hva enn du liker av grønnsaker og bland alt sammen i stekepanna.
kisskissbangbang Skrevet 28. mars 2016 #7 Skrevet 28. mars 2016 Cottage cheese med syltetøy/kanel og honning eller proteinrundstykker med magert kjøttpålegg/egg. Proteiner holder meg mett lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå