Gå til innhold

Iphone vil ikke åpne linker lengre

Anbefalte innlegg

Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Jeg har en iPhone 6 pluss. Den vil plutselig ikke åpne linker lengre. Hverken fra mailen eller i nettleseren. Hva kan årsaken være? Noe jeg kan gjøre for å fikse dette? 

Videoannonse
Annonse
Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Har både restartet flere ganger, og også oppdatert den. Lukket alle programmer/apper, og lukket alle vinduer i Safari. Ingen bedring.

Skrevet

Prøv å installere Google Chrome? 

Skrevet

Evt ta sikkerhetskopi og gjenopprette telefonen. 

Skrevet

Det der er et problem som ble introdusert i iOS 7, som de enda ikke har greid å fikse. Det har noe med koden i nettleseren å gjøre, og at det er noen funksjoner som kræsjer.

Prøv å bruk en annen nettleser, som for eksempel Chrome. Om det ikke hjelper, må du enten reinstallere hele telefonen, eller bare håpe at Apple greier å rydde opp i rotete sitt en dag. Det har vært ganske mange oppdateringer siden problemet ble introdusert, så jeg hadde ikke satsa på at det er noe de vil fikse med det første. 

Skrevet

Der ser man. Var ikke klar over at det var så mye rot

Har ikke hatt noen problemer på min iPhone, men jeg installerer Chrome med en gang siden jeg har det på nettbrett, Mac og PC fordi da har jeg alltid tilgang på mine bookmarks

Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Finnes ikke teknisk anlagt. Ikke sjans om jeg får til å ordne opp i dette selv. Liker ikke mobilen min akkurat i dag. Har alltid virka som den skal ellers. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...