AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #1 Skrevet 27. mars 2016 Vi bruker "hoppe av det svingen" metoden.Men kan det komme væske ut av penis Før utløsningen som kan føre til graviditet? Ps:5 dager til min eggløsning. Anonymkode: c3d5e...3f7
EvaLena Skrevet 27. mars 2016 #2 Skrevet 27. mars 2016 Ja så absolutt. Kjenner ett par hvor mannen i forholdet var dritflink til å styre seg ig hoppe av i svingen iflg dama hans De venter sitt andre ikke planlagte barn nå 😌👊 4
Doge Skrevet 27. mars 2016 #3 Skrevet 27. mars 2016 Ja, så klart. "Hoppe av i svingen" er ikke akkurat en sikker måte å unngå graviditet på. 1
imawesome Skrevet 27. mars 2016 #4 Skrevet 27. mars 2016 Hvorfor gidder du å utsette deg selv og han for den saks skyld faren ved graviditet? er det ikke bedre å bruke prevensjon med mindre dere begge ønsker et barn da? 1
Snurrepurre Skrevet 27. mars 2016 #5 Skrevet 27. mars 2016 Ja.. Det kan komme "pre-cum", en blank væske, før selve utløsningen, som kan inneholde sædceller. Ergo, fullt mulig å bli gravid før han får utløsningen. 2
Ny Bruker Skrevet 27. mars 2016 #6 Skrevet 27. mars 2016 Vi har brukt denne metoden i mange år. Ble aldri gravid. Vil tro det er avhengig av mannen.Det funker for noen, men ikke for mange. Det høres ut som at du vil bli gravid (siden du teller til EL), men ikke han (siden han hopper av i svingen). Ta en prat om risiko og hva dere forventer av denne metoden. 3
stepbystep Skrevet 27. mars 2016 #7 Skrevet 27. mars 2016 Kjenner ei venninne som har blitt gravid to ganger, ved å bruke dn metoden.... 1
skruf Skrevet 27. mars 2016 #8 Skrevet 27. mars 2016 Hvis dere velger å bruke denne usikre formen for prevensjon så bør det være klart for både mannen og deg at det kan ende i graviditet, så det bør ikke være en krise om du skulle bli gravid. Har en 12-åring som følge av hoppe-av-i-svingen-metoden......men for oss så var det ikke en krise om jeg skulle bli gravid. Hadde svangerskap vært totalt uaktuelt så hadde vi benyttet oss av sikker prevensjon. 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #9 Skrevet 27. mars 2016 Har telt dager og hoppet av i svingen i 7-10 år, faste forhold. Har utrolig regelmessig syklus. Ville ikke ha barn, men hadde gått bra om det ble barn. Har gått helt fint. Helt til nåværende partner. Da ble jeg gravid etter 2 mnd. Så tror det har med "kjemien" mellom dere å gjøre og. Anonymkode: 2997f...a69
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #10 Skrevet 28. mars 2016 Jepp jeg ble gravid med hoppe av i svingen Anonymkode: 38ae8...a0b
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #11 Skrevet 28. mars 2016 http://www.ung.no/oss/graviditet/3433.html Anonymkode: 55844...444
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #12 Skrevet 28. mars 2016 Hører jo om mange som blir gravide når de hopper av i svingen, men det er vel avhengig av både deg og mannen sikkert. Jeg har ikke lett for å bli gravid (vi prøvde i 11 måneder før jeg ble gravid med min eks). Nå har jeg en annen partner, jeg bruker ingenting og han hopper av i svingen og slik har vi holdt på de siste 3 årene uten at jeg har blitt gravid. Dette er også en fyr som har enormt med precum. Når det er sagt så ville jeg ikke akkurat satset på dette om du ikke under noen omstendighet ønsker å bli gravid. Hvis det er slik at dere ønsker å bli gravide, så foreslår jeg at han kommer inni deg istedenfor å hoppe av i svingen Anonymkode: ae80e...450
ajarRun Skrevet 28. mars 2016 #13 Skrevet 28. mars 2016 18% som bruker den vil bli gravid hvert år. Mot 15% med kondom. Brukbare odds.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #14 Skrevet 28. mars 2016 Har ikke blitt gravid av det, bruker den metoden av og til. Er ikke krise om jeg blir gravid (fast forhold i mange år), men jeg er redd for at den begrensede mengden med sædceller kan gjøre at det er større sjanse for at det blir noe galt med barnet, siden det ikke er hele utvalget med millioner (?) av sædceller som kjemper om å komme først..? Anonymkode: 1ef50...84e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå