Gå til innhold

Er dette sommertid?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal på jobb i morgen og ble brått litt stressa for at jeg skal få til alarmen riktig.

Så på klokka for ti minutter siden og troooor jeg husker at den var fem på 2, og nå er den over 3 (PC som jeg tror stilles automatisk).

Er klokka stilt nå? Eller så jeg feil på klokka isted? Haha, er ganske sikker på at jeg vet dette, men tør ikke legge meg før jeg vet om klokka faktisk er riktig nå.

Anonymkode: f6d7f...44e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, klokka er riktig nå, det er sommertid. I skrivende stund viser den 3.15. 

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, Frida skrev:

Ja, klokka er riktig nå, det er sommertid. I skrivende stund viser den 3.15. 

Tror klokken din er feil, min viser 03:29.

Skrevet
2 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Tror klokken din er feil, min viser 03:29.

Fydda, så feil kan man ta :vin:

Skrevet
Et øyeblikk siden, Frida skrev:

Fydda, så feil kan man ta :vin:

How ya doin'? :erter:

Skrevet
2 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

How ya doin'? :erter:

verry gudd til å værra så seint på natta. 

Skrevet
Et øyeblikk siden, Frida skrev:

verry gudd til å værra så seint på natta. 

Vært på fæst?

Skrevet

Hvis du noen gang havner i en sånn situasjon igjen, googler du bare "what time is it" også viser den deg hva klokka er i den tidssonen du er i nå. :) Bruker den ofte selv når jeg er usikker på klokka, om klokka mi har stoppet e.l.

Skrevet
2 minutter siden, PaperFlower skrev:

Hvis du noen gang havner i en sånn situasjon igjen, googler du bare "what time is it" også viser den deg hva klokka er i den tidssonen du er i nå. :) Bruker den ofte selv når jeg er usikker på klokka, om klokka mi har stoppet e.l.

jo, det kan gjøres på den måten, eller som meg; still om til sommertid et døgn for tidlig :nigo:

Skrevet
1 minutt siden, Frida skrev:

jo, det kan gjøres på den måten, eller som meg; still om til sommertid et døgn for tidlig :nigo:

Kommer du ikke en time for tidlig til alle avtalene dine? Og klokken min, mobilen og pcn stilte seg selv...

Skrevet
4 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Vært på fæst?

Næ, bare påskekrimmaraton

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har vært ute ikveld? 

Tiden gikk så fort fra 02:00 så er den plutselig 03:00 og tiden er for å stenge.

Anonymkode: d6cab...382

Gjest Cartman
Skrevet

Ja det er sommertid eller Cartmantid, som Cartman pleier å si. Det er nå Cartman går ut av vinterdvalen og befolker verden. :hoppe:

AnonymBruker
Skrevet
Den 26.3.2016 at 3.38, PaperFlower skrev:

Eller enda enklere: Skriver klokka.no i adressefeltet i nettleseren.

Anonymkode: dc686...774

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...