Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hjelpes så sent tiden går når man venter på noe :filer: Snart bare en halvtime til jeg kan stille klokkene nå. Typisk meg å sovne rett før :ler: like trøtt hver gang klokken skal stilles...

Anonymkode: d61df...7a5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:sFun_sleeping: natta

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor sitter du oppe og venter? De fleste klokker på mobil og pc stilles selv, og analoge kan du jo bare stille en time frem før du legger deg, om det så er 10 på kvelden.

Anonymkode: bab21...213

• Liker 2
Gjest Blomsterert
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hjelpes så sent tiden går når man venter på noe :filer: Snart bare en halvtime til jeg kan stille klokkene nå. Typisk meg å sovne rett før :ler: like trøtt hver gang klokken skal stilles...

Eh,du KAN stille den før du legger deg altså. 

Gjest made4u
Skrevet (endret)

Tenke deg til hvor hardt det ville vært for A-mennesker dersom det var klokken fire på natten klokken skulle stilles frem, da hadde ikke folk som normalt legger seg før klokken er ti ikke fått lagt seg før tidligst 05:00. Det er et hardt liv å være A-menneske når klokken skal stilles to ganger i året. Hvis de pleier å stå opp i seks tiden og planlegger å stå opp til vanlig tid, ja da hadde de bare fått en time søvn i et slikt tilfelle de dagene tiden skrus frem.

Tror det er mange som er glad for at det er kl 02:00 vi stiller klokken.

Endret av made4u

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...