AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #1 Skrevet 26. mars 2016 Jeg sliter så vanvittig med svette i lysken, uansett tid på døgnet eller aktivitet. Nå er jeg lei. Jeg har sjekket meg for alle slags underlivssykdommer, og uheldigvis så er det ikke derfra. Det er heller ikke urin, men rett og slett illeluktende svette. Så før sommeren slår ut for fullt, så vurderer jeg å ta botoxbehandling i lysken for å minimere svette. Er det noen andre som har gjort dette, og gjerne kan anbefale en klinikk? Jeg holder til i Oslo, men reiser gjerne! Anonymkode: 7effb...7e8
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #2 Skrevet 27. mars 2016 En venninne av meg satte inn botox under armene like etter hun fylte 18, og har ikke angret et sekund. Usikker på eksakt hvilken klinikk hun gjorde det på, men var et sted i Bergen. Når svetteproblemene blir så plagsomme, har man faktisk ingenting å tape! Lykke til Anonymkode: 118a8...ca1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #3 Skrevet 27. mars 2016 Jeg svetter også veldig i lysken. Har våt trusekant hver dag, etter bare noen timer, og det lukter fort. Har vurdert Botox, men har ikke kommet så langt som å sjekke ut div. Vet du hva det koster? Jeg svetter også veldig i panna og under brystene. Er fryktelig irriterende. Har prøvd STOP 24, men synes ikke den virker så bra. Har en venninne som tok botox i armhulene og det fungerte bra, måtte gjøre det ca hver 4 mnd. Men vet ikke hvor eller hva hun betaler. Hun er fornøyd ihvertfall. Anonymkode: ebdaf...af7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå