AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #1 Skrevet 26. mars 2016 Jeg er ei jente på 25 som har vært singel i snart 5 år. Sist gang var jeg samboer så var ikke bare en liten flørt akkurat. Nå som jeg har vært såppas mye alene begynner jeg å savne å ha noen. Jeg har prøvd det meste for å finne noen, men her på bygda er det vanskelig da alle kjenner alle, de fleste oppfører seg som kåte tenåringer, ingen respekt for jenter (går å grabber på det de vil når de drikker feks). Jeg har prøvd datingsider som møteplassen og tinder uten hell (er nok jeg som er særest). Jeg vil jo ha en mann som passer meg å vil da ikke bli sammen med en som ikke vil det samme som meg og som ikke deler et snev av interessene. Jeg har prøvd å treffe noen når jeg er ute å tar meg noen øl men det eneste som står i hodet på dem er å få tømt seg å så stikker de. Å når jeg mener at det går an å vente med sånne ting så stikker de hvertfall fordi de syns det er bortkastet tid eller noe. Herregud er så lei! Hadde jeg hatt muligheten og lyst til å flytte så ville jeg gjort det, men jeg har funnet stedet som har blitt hjemme, jeg har alle jeg er glad i her pluss pluss. Måtte bare syte litt da jeg følte meg litt alene i kveld.. Anonymkode: 505a2...5d3 3
Gjest Fox Mulder Skrevet 26. mars 2016 #2 Skrevet 26. mars 2016 Tror at et eventuelt miljøskifte hadde vært noe hvis du ikke har jobb eller utdanning som holder deg hjemme. Men ser at du ikke vil flytte.
Raven Emerald Skrevet 26. mars 2016 #3 Skrevet 26. mars 2016 Synd du ikke er eldre, så skulle jeg prakket deg på kompisen min. =P
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #4 Skrevet 26. mars 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ei jente på 25 som har vært singel i snart 5 år. Sist gang var jeg samboer så var ikke bare en liten flørt akkurat. Nå som jeg har vært såppas mye alene begynner jeg å savne å ha noen. Jeg har prøvd det meste for å finne noen, men her på bygda er det vanskelig da alle kjenner alle, de fleste oppfører seg som kåte tenåringer, ingen respekt for jenter (går å grabber på det de vil når de drikker feks). Jeg har prøvd datingsider som møteplassen og tinder uten hell (er nok jeg som er særest). Jeg vil jo ha en mann som passer meg å vil da ikke bli sammen med en som ikke vil det samme som meg og som ikke deler et snev av interessene. Jeg har prøvd å treffe noen når jeg er ute å tar meg noen øl men det eneste som står i hodet på dem er å få tømt seg å så stikker de. Å når jeg mener at det går an å vente med sånne ting så stikker de hvertfall fordi de syns det er bortkastet tid eller noe. Herregud er så lei! Hadde jeg hatt muligheten og lyst til å flytte så ville jeg gjort det, men jeg har funnet stedet som har blitt hjemme, jeg har alle jeg er glad i her pluss pluss. Måtte bare syte litt da jeg følte meg litt alene i kveld.. Anonymkode: 505a2...5d3 Er i samme situasjon ..bare 10år eldre og mann. Bor i en storby men det er få single kvinnfolk. Man skal være heldig om man treffer på dem bare ..en annen ting er om kjemien og alt det der stemmer. Anonymkode: 3cfe0...0e4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #5 Skrevet 28. mars 2016 Den 25. mars 2016 at 0.27, Fox Mulder skrev: Tror at et eventuelt miljøskifte hadde vært noe hvis du ikke har jobb eller utdanning som holder deg hjemme. Men ser at du ikke vil flytte. Sånn på lang sikt om ting matchet så skulle jeg vurdert å flytte, men vil ikke flytte langt da jeg helst vil være i nærheten av "hjemme". Så det å flytte til Oslo/Finnmark/Trondheim osv er ikke aktuelt, da får heller han flytte hit ;p akkurat nå er det en del som skjer så har faktisk ikke muligheten til å vurdere eller tenkt på flytting. Men miljøskifte hadde nok ikke vært det dummeste men veeeldig vanskelig på en sånn liten plass. Anonymkode: 505a2...5d3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #6 Skrevet 28. mars 2016 Den 25. mars 2016 at 0.32, Raven Emerald skrev: Synd du ikke er eldre, så skulle jeg prakket deg på kompisen min. =P Haha! Hvor gammel er han? Min grense er 35 "ish" avhengig av hvordan han er (barnslig/voksen osv) 😂😂 Anonymkode: 505a2...5d3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #7 Skrevet 28. mars 2016 Den 25. mars 2016 at 0.34, AnonymBruker skrev: Er i samme situasjon ..bare 10år eldre og mann. Bor i en storby men det er få single kvinnfolk. Man skal være heldig om man treffer på dem bare ..en annen ting er om kjemien og alt det der stemmer. Anonymkode: 3cfe0...0e4 Jeg har som regel problemer med kjemien, det er kanskje 3 stk jeg føler at jeg virkelig har klaffet med å resten har bare "vært et par sko jeg prøver bare for å se om de passer" bare for å dra en setning ut av sex and the city 😂 Ser at folk finner hverandre hele tiden! Å da får man tanker som "er jeg så ille" eller "hva er egentlig galt med meg" 🙁 Anonymkode: 505a2...5d3
ajarRun Skrevet 28. mars 2016 #8 Skrevet 28. mars 2016 Så du er 25, bor i troms eller nordland og er singel? Hmm.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #9 Skrevet 28. mars 2016 3 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Så du er 25, bor i troms eller nordland og er singel? Hmm. Trodde du bodde i Oslo. Anonymkode: b05e0...5ec
ajarRun Skrevet 28. mars 2016 #10 Skrevet 28. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Trodde du bodde i Oslo. Anonymkode: b05e0...5ec Ikke nå lengre.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #11 Skrevet 28. mars 2016 4 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Så du er 25, bor i troms eller nordland og er singel? Hmm. What? Nei bor midt i Norge. Typ i Gudbrandsdalen 😂 Anonymkode: 505a2...5d3
ajarRun Skrevet 28. mars 2016 #12 Skrevet 28. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: What? Nei bor midt i Norge. Typ i Gudbrandsdalen 😂 Anonymkode: 505a2...5d3 Ah, søring
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #13 Skrevet 28. mars 2016 1 minutt siden, ambivalentReaction skrev: Ah, søring Søring? 😂 Østlending tror jeg vi heller sier Anonymkode: 505a2...5d3
ajarRun Skrevet 28. mars 2016 #14 Skrevet 28. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Søring? 😂 Østlending tror jeg vi heller sier Anonymkode: 505a2...5d3 Sør for Trondheim er søring. 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #15 Skrevet 28. mars 2016 Et øyeblikk siden, ambivalentReaction skrev: Sør for Trondheim er søring. Norge er delt inn i Sørlandet, Østlandet, nord-Norge, Trøndelag og Vestlandet, så jeg er østlending uansett hvordan noen vil vri på det Anonymkode: 505a2...5d3
ajarRun Skrevet 28. mars 2016 #16 Skrevet 28. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Norge er delt inn i Sørlandet, Østlandet, nord-Norge, Trøndelag og Vestlandet, så jeg er østlending uansett hvordan noen vil vri på det Anonymkode: 505a2...5d3 Jeg deler inn Norge i tre deler. Sør-Norge (sør for Trondheim), Finnmark (Finnmark) og Nord-Norge (nord for Trondheim med unntak av Finnmark). 2
Raven Emerald Skrevet 28. mars 2016 #17 Skrevet 28. mars 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha! Hvor gammel er han? Min grense er 35 "ish" avhengig av hvordan han er (barnslig/voksen osv) 😂😂 Anonymkode: 505a2...5d3 Han er 39, så hakket for gammel. Og så bor han på vestlandet, og er ikke flyttbar med det første. =P Han er riiiiiimelig "barnslig". Ikke så voksen for alderen som en skulle tro...med tanke på alderen. =P Men som sagt, litt for gammel, og litt for vestlandsk. =) Synd, for han er en skikkelig bra fyr.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #18 Skrevet 28. mars 2016 7 timer siden, ambivalentReaction skrev: Jeg deler inn Norge i tre deler. Sør-Norge (sør for Trondheim), Finnmark (Finnmark) og Nord-Norge (nord for Trondheim med unntak av Finnmark). Vel det er feil inndeling uansett, så da legger vi dette dødt. Anonymkode: 505a2...5d3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #19 Skrevet 28. mars 2016 7 timer siden, Raven Emerald skrev: Han er 39, så hakket for gammel. Og så bor han på vestlandet, og er ikke flyttbar med det første. =P Han er riiiiiimelig "barnslig". Ikke så voksen for alderen som en skulle tro...med tanke på alderen. =P Men som sagt, litt for gammel, og litt for vestlandsk. =) Synd, for han er en skikkelig bra fyr. Kjipern ;p blir nok litt i eldste laget det ja Anonymkode: 505a2...5d3
Raven Emerald Skrevet 28. mars 2016 #20 Skrevet 28. mars 2016 Jepp. =P Han kan sikkert lyge på alderen, da. =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå