Gjest Rozes Skrevet 26. mars 2016 #1 Skrevet 26. mars 2016 Har ei venninne som jeg er litt bekymret for.. Vi er jevngamle, vært venninner siden barnehagen og har et veldig godt vennskapsforhold og jeg føler i allefall at jeg kan si hva som helst til henne. I det siste har jeg blitt veldig bekymret for henne, da hun snakker MYE om at hun skulle ønske at hun så ut som fotballfrue, hun leser pro-ana blogger, syns det er vakkert med bein som stikker ut (hoftebein, kragebein og ribbein) og dette bekymrer meg litt. Hun er helt normal, holder seg i aktivitet og spiser sunt. Greia er bare at hun slanker seg ikke i praksis eller har et turbulent forhold til mat for øyeblikket, men hun flytter til høsten for å studere og da er jeg redd for at hun kan begynne med det.. Når hun da blir boende alene og ingen som "passer" på henne. Burde jeg gjøre noe? Si noe? Redd også for å skyve henne unna meg...
Dricka Skrevet 27. mars 2016 #2 Skrevet 27. mars 2016 Synes du kan vente til hun har flyttet. Du ser jo henne kanskje igjen i ferier, når dere besøker hverandre og sånt? Da kan du eventuelt snakke med henne om det om det skulle skje? Kanskje hun har veldig godt av å komme seg bort også for å få tankene over på noe annet
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #3 Skrevet 27. mars 2016 Enig med Drop-dead Anonymkode: 6d973...717
Gjest Rozes Skrevet 28. mars 2016 #4 Skrevet 28. mars 2016 Den 26. mars 2016 at 17.21, drop-dead skrev: Synes du kan vente til hun har flyttet. Du ser jo henne kanskje igjen i ferier, når dere besøker hverandre og sånt? Da kan du eventuelt snakke med henne om det om det skulle skje? Kanskje hun har veldig godt av å komme seg bort også for å få tankene over på noe annet Ja, vi møtes jo hvertfall i juleferien, håper å få besøkt henne før det Da skal jeg prøve å roe meg ned, men litt vanskelig når det er bestevenninna di..
Dricka Skrevet 28. mars 2016 #5 Skrevet 28. mars 2016 3 timer siden, Rozes skrev: Ja, vi møtes jo hvertfall i juleferien, håper å få besøkt henne før det Da skal jeg prøve å roe meg ned, men litt vanskelig når det er bestevenninna di.. Helt enig! Jeg har hatt en sånn prat med en venninne før jeg og. Det var ikke lett, men jeg følte jeg måtte gjøre noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå