AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #1 Skrevet 26. mars 2016 Hei! Jeg har nå begynt å kjøpe inn litt yoghurter for mellommåltider. For at jeg ikke skal gå lei må jeg ha litt variasjoner. Jeg vil gjerne høre hvilke dere liker best. Kravet må være at det er litt billig. Jeg er student og ønsker ikke å bruke så mye penger på mat. Til nå har jeg kjøpt firepakningene fra Tine. Jeg liker jordbær og melon, men ikke særlig den med blåbær og sånn på grunn av de bærene som var inne i. Jeg lurer også på om jeg skal kjøpe litt frukt og nøtter for å ha oppi. Er det da best å kjøpe yoghurt naturell eller noe annet? Og hva slags nøtter? Regner med at de da skal være usaltede? Anonymkode: 214ed...e9f
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #2 Skrevet 26. mars 2016 Tips for å spare penger er å gå for 4 pakkningen med jordbær yoghurt fra first price. Anonymkode: 1987b...20d
penny_ Skrevet 27. mars 2016 #3 Skrevet 27. mars 2016 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har nå begynt å kjøpe inn litt yoghurter for mellommåltider. For at jeg ikke skal gå lei må jeg ha litt variasjoner. Jeg vil gjerne høre hvilke dere liker best. Kravet må være at det er litt billig. Jeg er student og ønsker ikke å bruke så mye penger på mat. Til nå har jeg kjøpt firepakningene fra Tine. Jeg liker jordbær og melon, men ikke særlig den med blåbær og sånn på grunn av de bærene som var inne i. Jeg lurer også på om jeg skal kjøpe litt frukt og nøtter for å ha oppi. Er det da best å kjøpe yoghurt naturell eller noe annet? Og hva slags nøtter? Regner med at de da skal være usaltede? Anonymkode: 214ed...e9f Best for hva da? Lommeboka? Kroppen? Du skriver ikke noe annet enn at det må være billig. Hvis du spiser vanlig yoghurt med masse tilsatt sukker + frukt, så blir det jo enda mer sukker. Hvis du skal ha frukt ville jeg tatt kesam eller noe med mindre sukker som metter mer. Mange spiser mye mer salt enn anbefalt. Det skal i alle fall litt til for å spise for lite, så derfor kan det være lurt å spise nøtter uten salt. Jeg spiser vaniljekesam fordi det smaker godt, inneholder mer proteiner og mindre sukker enn vanlig yoghurt. Det er ikke så fryktelig dyrt heller. Endret 27. mars 2016 av penny_
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #4 Skrevet 27. mars 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Tips for å spare penger er å gå for 4 pakkningen med jordbær yoghurt fra first price. Anonymkode: 1987b...20d Den med jordbær fra tine er billigere. Anonymkode: 3afc1...b40
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #5 Skrevet 27. mars 2016 Er det ikke billigere å kjøpe de store begerne? Anonymkode: f78a9...245 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #6 Skrevet 27. mars 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke billigere å kjøpe de store begerne? Anonymkode: f78a9...245 Nei, ikke i forhold til den med jordbær fra tine. Anonymkode: 3afc1...b40
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #7 Skrevet 27. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Nei, ikke i forhold til den med jordbær fra tine. Anonymkode: 3afc1...b40 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Nei, ikke i forhold til den med jordbær fra tine. Anonymkode: 3afc1...b40 4-pakningen. Anonymkode: 3afc1...b40
peppermyntete Skrevet 27. mars 2016 #8 Skrevet 27. mars 2016 Jeg spiser bare de i firpakning fra yoplait, siden disse har mest mat og minst kalorier. Er ikke så dyre heller, handler på kiwi.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #9 Skrevet 27. mars 2016 6 minutter siden, peppermyntete skrev: Jeg spiser bare de i firpakning fra yoplait, siden disse har mest mat og minst kalorier. Er ikke så dyre heller, handler på kiwi. De er jo svindyre, koster jo 27-28 kroner for en pakke. Men jeg spiser kun den selv, for den er best. Anonymkode: f78a9...245
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #10 Skrevet 27. mars 2016 Er lommeboka slunken, lag youghurten selv. Funker fint å sette den inn i stekeovnen når den skal tykne. Anonymkode: 51363...93b 1
peppermyntete Skrevet 27. mars 2016 #11 Skrevet 27. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: De er jo svindyre, koster jo 27-28 kroner for en pakke. Men jeg spiser kun den selv, for den er best. Anonymkode: f78a9...245 Ikke på kiwi. Dyreste jeg kjøper koster 22 eller noe. Fem kroner yoghurten er ikke akkurat krise, selv på studentbudsjett
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #12 Skrevet 27. mars 2016 Hvis du virkelig tenker på økonomi kjøper du selvsagt store begere med yoghurt naturell eller tyrkisk yoghurt. Anonymkode: d0d39...b7c
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #13 Skrevet 27. mars 2016 2 minutter siden, peppermyntete skrev: Ikke på kiwi. Dyreste jeg kjøper koster 22 eller noe. Fem kroner yoghurten er ikke akkurat krise, selv på studentbudsjett I det lange løp blir det en god del penger av slikt også. Anonymkode: d0d39...b7c
peppermyntete Skrevet 27. mars 2016 #14 Skrevet 27. mars 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: I det lange løp blir det en god del penger av slikt også. Anonymkode: d0d39...b7c Klart, men jeg klarer meg i alle fall fint med den utgiften.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #15 Skrevet 27. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du virkelig tenker på økonomi kjøper du selvsagt store begere med yoghurt naturell eller tyrkisk yoghurt. Anonymkode: d0d39...b7c Selv om du kjøper disse store begerne så er de ikke billigere enn 4 pk fra Tine, bare å sjekke kiloprisen Anonymkode: 0611e...029
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå