AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #1 Skrevet 26. mars 2016 Sendte melding til en fyr i går, og den er markert som sendt men ikke lest. Vi er ikke venner på FB. Jeg regner da med at han har fått meldingen, men valgt å ignorere? Og da får man vel ikke noe beskjed om den er lest, så den vil forbli kun med blå sirkel? Han har lagt ut innlegg på FB nå i dag (offentlig, så jeg kan se det). Så han har jo vært inne der Anonymkode: 079ab...fa9
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #2 Skrevet 26. mars 2016 Han kan ha ikke lest den fordi han ikke sjekker meldinger så ofte Anonymkode: 6360d...57e 1
Sirah Skrevet 26. mars 2016 #3 Skrevet 26. mars 2016 Jeg tror ikke man får opp "lest" fra folk man ikke er venn med?
peppermyntete Skrevet 26. mars 2016 #4 Skrevet 26. mars 2016 2 minutter siden, Sirah skrev: Jeg tror ikke man får opp "lest" fra folk man ikke er venn med? Jeg får opp det.
Sirah Skrevet 26. mars 2016 #5 Skrevet 26. mars 2016 Et øyeblikk siden, peppermyntete skrev: Jeg får opp det. Sjekka nå. Man får "lest" ja.
Kenta Skrevet 26. mars 2016 #6 Skrevet 26. mars 2016 Vanskelig å vite. Kan godt hende meldingen har havnet i "annet"-mappen, dvs at han ikke vet om den. Er den blå eller hvit? 2
Gjest Honeyblossom Skrevet 26. mars 2016 #7 Skrevet 26. mars 2016 Om dere ikke er venner har den mest sannsynlig havnet i "annet" mappen eller "meldingsforespørsler". De færreste sjekker denne så jeg ville nok ikke forventet noe svar med det første akkurat..
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #8 Skrevet 26. mars 2016 På meg (har iPhone) så får jeg varsel hvis noen som jeg ikke er venner med sender meg melding. For opp "noen du kanskje kjenner har sendt deg en melding" eller noe i den duren. Meldingen havner i en egen innboks, "message requests" tror jeg den heter, og man kan lese den uten at avsender kan se om den er lest. Først hvis jeg trykker på "godkjenn meldingsforespørsel" havner meldingen i innboksen min og avsender kan se at jeg har lest meldingen. Anonymkode: 1d605...a8f 1
Cleopatra. Skrevet 26. mars 2016 #9 Skrevet 26. mars 2016 Er vel en oppdatering som gjør at man får opp "meldingsforespørsel"? Men selvsagt mulig han ikke har sett det; kommer jo an på hvor aktiv han er på Facebook
Thorn Skrevet 26. mars 2016 #10 Skrevet 26. mars 2016 (endret) Hvis han er på mobil/nettbrett og ikke har messenger-appen kan det hende at han ikke får opp meldingene. Jeg får ikke det! Første gang jeg fikk varsel om meldingsforespørsel på mobilen forsvant varselet når jeg trykket på det, og siden har det aldri kommet opp igjen. På messengerappen på nettbrettet får jeg åpnet meldingene, men det kan fort gå noen dager mellom hver gang jeg bruker det. Så det er absolutt mulig at han rett og slett ikke vet om meldingen. Endret 26. mars 2016 av Thorn
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #11 Skrevet 26. mars 2016 Jeg får og varsel om jeg får meldinger fra ukjente. og om de har lest meldingen står det sett. Sjekket ut om de som ikke har godtatt har sett, og de har sett de med en gang de fikk de. Det stemmer ikke. Men da er de hvertfall sett Anonymkode: e1b54...504
Purple Diamond Skrevet 27. mars 2016 #12 Skrevet 27. mars 2016 Hvor finner jeg annet/meldingsforespørsel? Klarer ikke finne det.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #13 Skrevet 27. mars 2016 21 minutter siden, Purple Diamond skrev: Hvor finner jeg annet/meldingsforespørsel? Klarer ikke finne det. Jeg lurer på det samme! Finner den på pc'n, men ikke i Messenger-appen... Anonymkode: 079ab...fa9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå