AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #1 Skrevet 26. mars 2016 Når man har hatt bryllups festen, og det er på tide for brudeparet og forlate stedet, er det noe som tilsier at man "må" ta inn på hotell/motell osv..? Jeg og samboeren minskal gifte oss neste år, og vi har et budsjett bryllup. Så vi velger det vi synes er viktigst. Hva gjorde dere når dere skulle dra fra gjestene? Eller hva har dere tenkt til å gjøre? Har dere noen forslag forresten, så hadde jeg satt pris på det☺☺ Anonymkode: 7f598...651
Blosa Skrevet 26. mars 2016 #2 Skrevet 26. mars 2016 Vi går å legger oss når de andre reiser hjem vi. Har ikke tenkt å forlate en god fest. De fleste jeg kjenner sover hjemme, men vi er allerede på hotell sammen med de fleste gjestene våres. Ellers hadde vi bare reist hjem tenker jeg 👍🏻
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #3 Skrevet 26. mars 2016 14 minutter siden, Blosa skrev: Vi går å legger oss når de andre reiser hjem vi. Har ikke tenkt å forlate en god fest. De fleste jeg kjenner sover hjemme, men vi er allerede på hotell sammen med de fleste gjestene våres. Ellers hadde vi bare reist hjem tenker jeg 👍🏻 Oki dere gjør det sånn ja😊 Det hadde kanskje vært greit for oss å gjøre det sånn også, men vi har to barn også, så veit liksom ikke hvem som skal passe på dem.. prøver å finne en løsning, men det er ikke lett 😕 Anonymkode: 7f598...651
Sheherasade Skrevet 26. mars 2016 #4 Skrevet 26. mars 2016 Nei, vi skal sove hjemme sammen både natten før og etter bryllupet. Hans familie bor i nærheten og gjør det samme. Min familie og forlover skal bo på hotell siden de bor lenger unna. Det blir et lite bryllup, og lokalet vi skal ha det i stenger midnatt, så det blir ikke en sen fest. Passer oss egentlig helt utmerket. Og så drar vi hjem og sover. Det blir nok mest avslappende for oss, så slipper vi å tenke på pakking for overnatting på hotell i tillegg til alt annet man skal ha styr på.
Blosa Skrevet 26. mars 2016 #5 Skrevet 26. mars 2016 (endret) Den 25. mars 2016 at 23.48, AnonymBruker skrev: Oki dere gjør det sånn ja😊 Det hadde kanskje vært greit for oss å gjøre det sånn også, men vi har to barn også, så veit liksom ikke hvem som skal passe på dem.. prøver å finne en løsning, men det er ikke lett 😕 Anonymkode: 7f598...651 Søsteren min brukte ett halvt år før bryllupet på å lære opp en nabojente på 16 år å ha de(var vel mer ungene som trengte å venne seg til henne, men greit med god tid). Gikk kjempefint 👍🏻 Barnevakten var med til middagen var ferdig og overnattet. Hun tok ungene på morgenen og. anbefaler dere å finne en barnevakt som ikke er familie 😉 Endret 3. april 2016 av Blosa 5
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #6 Skrevet 26. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Når man har hatt bryllups festen, og det er på tide for brudeparet og forlate stedet, er det noe som tilsier at man "må" ta inn på hotell/motell osv..? Jeg og samboeren minskal gifte oss neste år, og vi har et budsjett bryllup. Så vi velger det vi synes er viktigst. Hva gjorde dere når dere skulle dra fra gjestene? Eller hva har dere tenkt til å gjøre? Har dere noen forslag forresten, så hadde jeg satt pris på det☺☺ Anonymkode: 7f598...651 Det er da bare dere selv som bestemmer om dere skal hjem i deres egne senger, eller tilbringe bryllupsnatten et annet sted. Anonymkode: 2bfad...452 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #7 Skrevet 26. mars 2016 46 minutter siden, Blosa skrev: Søsteren min brukte ett halvt år før bryllupet på å lære opp en nabojente på 16 år å ha de. Gikk kjempefint 👍🏻 Barnevakten var med til middagen var ferdig og overnattet. Hun tok ungene på morgenen og. anbefaler dere å finne en barnevakt som ikke er familie 😉 Problemet hos oss er vi har ingen nabo jenter rundt her til å passe på. Vi har heller ingen i familien som kan passe på heller.. nettverket vårt er ikke stort, da vi har 4 venner og de skal jo bli invitert til bryllupet ☺ Men kunne kanskje ha lagd en kontaktannonse" for å søke etter en jente som vil passe dem.. Anonymkode: 7f598...651
Ny Bruker Skrevet 27. mars 2016 #8 Skrevet 27. mars 2016 (endret) Vi var de siste som forlot lokale. Festet sammen med gjestene så lenge de ville feste. Dro hjem etter det, ikke på hotel. Syns det var også hyggelig at vi kunne si hade til alle gjestene og takke personlig for at de kom da de skulle dra. Endret 27. mars 2016 av Ny Bruker 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #9 Skrevet 27. mars 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Problemet hos oss er vi har ingen nabo jenter rundt her til å passe på. Vi har heller ingen i familien som kan passe på heller.. nettverket vårt er ikke stort, da vi har 4 venner og de skal jo bli invitert til bryllupet ☺ Men kunne kanskje ha lagd en kontaktannonse" for å søke etter en jente som vil passe dem.. Anonymkode: 7f598...651 Ja, lag det eller nå vet jeg ikke hvor gamle barna er, men hvis de er eldre enn et par år - venner fra barnehage/skole som de kan sove hos ? Anonymkode: dda13...683
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #10 Skrevet 27. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ja, lag det eller nå vet jeg ikke hvor gamle barna er, men hvis de er eldre enn et par år - venner fra barnehage/skole som de kan sove hos ? Anonymkode: dda13...683 Vet ikke hvorfor jeg skrev "hvis de er eldre enn et par år" ... Anonymkode: dda13...683
Blosa Skrevet 27. mars 2016 #11 Skrevet 27. mars 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Problemet hos oss er vi har ingen nabo jenter rundt her til å passe på. Vi har heller ingen i familien som kan passe på heller.. nettverket vårt er ikke stort, da vi har 4 venner og de skal jo bli invitert til bryllupet ☺ Men kunne kanskje ha lagd en kontaktannonse" for å søke etter en jente som vil passe dem.. Anonymkode: 7f598...651 Dere ordner det om dere går inn for det. Heng opp lapper på den lokale butikken, har dere en lokal gruppe på Facebook kan dere prøve der. Jeg passet barn fra jeg var 12 år. Var veldig kjekt å få sine egne penger, og barna likte også å ha oss eldre som barnevakt. Vi fikk som regel litt godteri og brus og gjerne en film eller noe. Begynn i god tid før bryllup å venne barna til det og lag gjerne en liten gulrot når de kommer hjem. Da synes de ikke at det er kjedelig å måtte gå fra festen ☺️ Barna i vårt bryllup skal få en egen pose når de kommer hjem. Blir godteri og film oppi til de, så de kan kose seg 👍🏻 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #12 Skrevet 27. mars 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, lag det eller nå vet jeg ikke hvor gamle barna er, men hvis de er eldre enn et par år - venner fra barnehage/skole som de kan sove hos ? Anonymkode: dda13...683 Jeg har egentlig ikke noe kontakt med foreldrene til barna i bhg der sønnen min går. Sier hei når jeg møter på dem på veien, men det er alt. Er egentlig det samme problemet på skolen der dattera mi går.. Sliter med å komme i kontakt med andre mennesker, så klarer liksom ikke å spørre andre fremmede som jeg bare sier hei til å spørre om ungene kan sove hos dem.. Ungene er 4 og 7 år 😊 Men finner vel på noe.. Anonymkode: 7f598...651
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #13 Skrevet 27. mars 2016 Jeg mener ikke å være slem, men dere burde kanskje utvide nettverket deres. Dere har et barn i en alder hvor det er veldig vanlig å bli med hverandre hjem, overnatte etc. og slike aktiviteter innebærer gjerne kontakt og planlegging med foreldre. Barn er jo virkelig det beste middelet for å bli kjent med andre i samme livsfase. Hvis dere ikke får dere barnevakt, burde dere legge opp dagen etter det. Tidlig vielse, middag og kaker og hele droppe den påfølgende festen. Blir jo litt rart hvis ikke brudeparet er der. Evt. ville jeg spurt besteforeldre om de kanskje kunne ta barna og festet og tatt natten alene. Anonymkode: 3c1e6...226 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #14 Skrevet 27. mars 2016 18 timer siden, Blosa skrev: Søsteren min brukte ett halvt år før bryllupet på å lære opp en nabojente på 16 år å ha de. Gikk kjempefint 👍🏻 Barnevakten var med til middagen var ferdig og overnattet. Hun tok ungene på morgenen og. anbefaler dere å finne en barnevakt som ikke er familie 😉 Trenger virkelig en 16-åring et halvt års opplæring for å være barnevakt? Det kan ikke ha vært en spesielt oppvakt 16-åring. Anonymkode: 5fccf...2bb 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #15 Skrevet 27. mars 2016 Dere tar ansvar for deres egne unger! Andre skal ikke måtte få dagen ødelagt fordi dere har fått barn før dere ble gift... Anonymkode: d4da4...ffb
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #16 Skrevet 27. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere tar ansvar for deres egne unger! Andre skal ikke måtte få dagen ødelagt fordi dere har fått barn før dere ble gift... Anonymkode: d4da4...ffb Unnskyld meg??? Andre skal ikke få dagen ødelagt fordi vihar fått barn før vi giftet oss??? Jeg har ikke bedt noen om hjelp, og hvorfor i huleste skulle noen få dagen ødelagt?? Anonymkode: 7f598...651 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #17 Skrevet 27. mars 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg mener ikke å være slem, men dere burde kanskje utvide nettverket deres. Dere har et barn i en alder hvor det er veldig vanlig å bli med hverandre hjem, overnatte etc. og slike aktiviteter innebærer gjerne kontakt og planlegging med foreldre. Barn er jo virkelig det beste middelet for å bli kjent med andre i samme livsfase. Hvis dere ikke får dere barnevakt, burde dere legge opp dagen etter det. Tidlig vielse, middag og kaker og hele droppe den påfølgende festen. Blir jo litt rart hvis ikke brudeparet er der. Evt. ville jeg spurt besteforeldre om de kanskje kunne ta barna og festet og tatt natten alene. Anonymkode: 3c1e6...226 Altså, dattera vår har jo mange venner rundt her da. Hun er med andre hjem, og andre er med ho hjem. Ho har sovet borte hos andre før også. Dette kreves ikke noen spesielle planlegging, i gata vår veit alle hvem alle er omtrent. Dessuten har jentungen mobil når vi skal ha tak i ho.. Det er ikke så veldig lett å utvide nettverket når en sliter med sosialangst 😐 Anonymkode: 7f598...651
Blosa Skrevet 27. mars 2016 #18 Skrevet 27. mars 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Trenger virkelig en 16-åring et halvt års opplæring for å være barnevakt? Det kan ikke ha vært en spesielt oppvakt 16-åring. Anonymkode: 5fccf...2bb Haha,nei. Men hun begynte å forberede ett halvt år før for å være sikker på at alt gikk på skinner. Minstejenta var så skeptisk til folk og trenger tid. Hun var med på legging en gang før selve kvelden 😜🙈 kom kanskje litt feil ut. Jiiisses..
jegerenenhjørning Skrevet 30. mars 2016 #19 Skrevet 30. mars 2016 Den 25.3.2016 at 21.52, AnonymBruker skrev: Når man har hatt bryllups festen, og det er på tide for brudeparet og forlate stedet, er det noe som tilsier at man "må" ta inn på hotell/motell osv..? Jeg og samboeren minskal gifte oss neste år, og vi har et budsjett bryllup. Så vi velger det vi synes er viktigst. Hva gjorde dere når dere skulle dra fra gjestene? Eller hva har dere tenkt til å gjøre? Har dere noen forslag forresten, så hadde jeg satt pris på det☺☺ Anonymkode: 7f598...651 Når vi skulle dra sa vi hade til alle, jeg listet meg til annen del av bygningen og fikk av meg kjolen, byttet til joggedress, og så kjørte jeg oss hjem til oss. Der overnattet vi før bryllupsreisen dagen etter. Deilig, praktisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå