AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #1 Skrevet 26. mars 2016 Hei:) jeg har nylig begynt på synarela nesespray. Har nå gått 4 dager på... Og synes å merke at jeg er en smule "ustabil" , ved at jeg blusser meg fryktelig opp, og kjenner et veldig tilstedeværende sinne i ulike situasjoner..... Noen som har hatt en slik reaksjon? Er så sinna at jeg føler jeg sprekker , liksom🙈 Anonymkode: 79132...f3e
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #2 Skrevet 28. mars 2016 Den 25. mars 2016 at 21.31, AnonymBruker skrev: Hei:) jeg har nylig begynt på synarela nesespray. Har nå gått 4 dager på... Og synes å merke at jeg er en smule "ustabil" , ved at jeg blusser meg fryktelig opp, og kjenner et veldig tilstedeværende sinne i ulike situasjoner..... Noen som har hatt en slik reaksjon? Er så sinna at jeg føler jeg sprekker , liksom🙈 Anonymkode: 79132...f3e Jeg opplevde dette i begynnelsen av svangerskapet. Mye hormoner som var i sving da og jeg var sur og grinete og kunne bli ganske sint pga småting som jeg normalt ikke ville enset før. Det er nok bare en fase, som noen opplever, og kroppens reaksjon på hormonsvingninger i kroppen. Anonymkode: 3aa22...ea3
Røverdattersin Skrevet 30. mars 2016 #3 Skrevet 30. mars 2016 Den 28. mars 2016 at 21.26, AnonymBruker skrev: Jeg opplevde dette i begynnelsen av svangerskapet. Mye hormoner som var i sving da og jeg var sur og grinete og kunne bli ganske sint pga småting som jeg normalt ikke ville enset før. Det er nok bare en fase, som noen opplever, og kroppens reaksjon på hormonsvingninger i kroppen. Anonymkode: 3aa22...ea3 Ja, her er det noe som har krøllet seg. Tålmodigheten mye mindre, tenker irrasjonelt, mistenksom , sint og lei.... Føler meg rett og slett som et hormontroll😳 prøver så godt jeg kan å styre meg, men det filteret er liksom litt borte... Jeg er vanligvis en med stor dose tålmodighet, men nå bare detter ordene ut av meg.... Og tankene jeg har virker kjempe realistiske der og da...- men etter å ha roet meg ned,- ja da klarer keg se det fra en annen vinkel, og skjønner at jeg har vært teit. Arghhh.. Slitsomt😳
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå