AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #1 Skrevet 26. mars 2016 Jeg lurer bare på om noen vet hva slags/hvor mye sminke hun som spiller Noora på nettserien Skam bruker? Jeg synes det ofte ser ut som om hun har minimalt til ingen hud/øyesminke, men sterk leppestift. Jeg synes det ser veldig fint ut på henne, men er redd for at det vil se litt rart ut på meg om jeg dropper hud-og øyesminke helt eller har veldig minimalt med det, og så veldig sterke lepper. Det kan jo selvfølgelig hende at hun har på endel foundation og øyesminke, men at det rett og slett ser så naturlig ut at jeg ikke er i stand til å se det. Noen sminkeartister/sminkeinteresserte som har peiling på dette? Anonymkode: fdbf2...ae5
Cathj Skrevet 26. mars 2016 #2 Skrevet 26. mars 2016 På bildet på toppen av siden har hun i alle fall foundation (og potensielt concealer), brynsprodukt og lett maskara på øvre vippekant. Jeg har aldri sett serien, så jeg vet ikke om dette er det hun vanligvis har. Jeg er ikke så oppdatert på sminketrender, men det med sterk leppestift og lett sminke i resten av ansiktet var i alle fall i trendbildet i 2014/2015. Jeg synes det ser veldig fint ut, jeg, og jeg synes ikke du skal være redd for å prøve!
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #3 Skrevet 28. mars 2016 Det kan stemme det du sier! Jeg føler bare at dersom jeg legger foundation på hele ansiktet, vil det på en måte se litt rart ut hvis jeg ikke tar på øyenskygge. Men for meg ser ut som om hun har veldig lite maskara og ikke noe øyenskygge. TS Anonymkode: fdbf2...ae5
Gjest BabyBlue Skrevet 28. mars 2016 #4 Skrevet 28. mars 2016 Det kan hende makeupartistene som sminker jentene i serien (antar at de ikke sminker seg selv) tar på mer enn man kan se med det nakne øyet. Nå er hun som spiller Noora utrolig heldig med huden sin og har fine trekk og store, blå øyne, så ser for meg at hun kunne kledd mye rart innen sminke. Det som gjør det hele så vellykket er at hun ikke har noen farger som dominerer med leppestiften - hun har lys hud og lyst hår, myk fasong på brynene og ingen urenheter i huden som trekker til seg oppmerksomhet. I tillegg bruker hun en leppestift som kler hudtonen hennes veldig godt. Synes det er dumt de ikke har lagt ut liste over hvilke produkter de bruker på nett, den serien lever jo av sosiale medier. Tror nok de bruker foundation, concealer, brynsprodukter, leppestift og litt maskara, kanskje noe nøytral øyenskygge. Jeg synes hun har en tendens til å se dø ut fordi de benytter seg av lite blush/solpudder, men i noen episoder ser hun friskere ut. Bare prøv deg frem, ts Om du ikke kler akkurat det og det kan du alltids piffe det opp til å gå bedre overens med hudtonen din osv. Bare husk at det er viktig å være nøye når du bruker en så mørk leppestift - helst bruk lipliner for å hindre at alt skal skli utover.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #5 Skrevet 28. mars 2016 Hun ser ut som en million i allefall, det er sikkert! Anonymkode: f715a...ba6
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #6 Skrevet 28. mars 2016 Synes det ser ut som hun bruker mye på huden jeg. Altså hele pakka, for å si det sånn. Anonymkode: af002...9a8
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #7 Skrevet 28. mars 2016 For det første er hun utrolig vakker, og da kler man som regel veldig mye forskjellig. Jeg kunne aldri brukt så sterk leppestift, fordi det rett og slett ikke kler ansiktet mitt. Skuespilleren (Josefine Pettersen) har et par bilder på instagram hvor hun har mer sminke, men jeg syns hun ser så penere ut når det er lite/minimalt med sminke. Jeg er sikker på at hun bruker foundation/pudder, concealer, noe øyebrynsprodukter, og naturligvis sterke leppestift-farger. Jeg vil også si brun mascara, for det gir vippene litt fylde samtidig som det kan se helt naturlig ut. Anonymkode: 75bde...231
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå