AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #1 Skrevet 26. mars 2016 Har lyst til å bestille foundation derfra, men aner ingenting om kvalitet og sånn, så har ikke turt enda. Noen som har prøvd det? Anonymkode: 17ddb...778
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #2 Skrevet 26. mars 2016 Jeg har prøvd, og synes personlig Mineral Hygienics er bedre på finish og fargevalg for mitt vedkommende(om man ønsker rimeligere enn de dyre). Jane Iredale er den jeg synes til nå er best(har prøvd det meste) - men jeg har tørr hud, og tror ikke de med nokså fet hud ville likt den særlig. Men TIkei har iallefall aldri blitt min venn, selv om jeg synes det var bedre enn Everyday Minerals som jeg vet endel liker. Bestill prøver, det gjorde jeg - og bure nok testet det over flere dager for å skjønne at jeg ikke likte det Anonymkode: ecf7a...179
Banan Skrevet 28. mars 2016 #4 Skrevet 28. mars 2016 Brukte foundationpudderet fra Tikei i flere år. Veldig fornøyd, og pluss for godt fargeutvalg. For variasjonens skyld gikk jeg nylig over til Bare Escentuals, men kan godt tenkes at jeg snart går tilbake til Tikei igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå