AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #1 Skrevet 26. mars 2016 Jeg la litt tilfeldig merke til at en venninne av meg trykker liker på statuser jeg legger ut, for så å "avlike" dem igjen noen minutter senere. Etter hvert så jeg et mønster, hun tar tydeligvis et like-raid hver gang hun legger ut et nytt profilbilde. De som ikke liker hennes bilde, blir avlikt etter en stund. Vi snakker om et godt voksent menneske. Er dette noe folk virkelig driver med? Like ting kun for å selv bli likt? Kanskje det er jeg som er rar, men jeg trykker liker ut fra hva jeg faktisk liker, ting som er morsomme eller interessante. En ny selfie i speilet er sjelden i den kategorien. Faktisk gjemmer jeg ofte sånne ting fra veggen, spesielt hvis vedkommende er av typen som drar bildet til topps igjen hele tiden med kommentarer som "ååå, neimen snilleduu som kaller meg søøtogpeen?" Anonymkode: 84c93...3e5
Gjest Mythic Skrevet 26. mars 2016 #3 Skrevet 26. mars 2016 Nei. Folk som driver med sånn kan umulig ha en jobb eller noe annet å ta seg til overhodet. Det må jo være ekstremt energi-og tidkrevende
Sirah Skrevet 26. mars 2016 #4 Skrevet 26. mars 2016 Nei Noen folk har kort og greit bare for mye fritid.
Gjest made4u Skrevet 26. mars 2016 #5 Skrevet 26. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg la litt tilfeldig merke til at en venninne av meg trykker liker på statuser jeg legger ut, for så å "avlike" dem igjen noen minutter senere. Etter hvert så jeg et mønster, hun tar tydeligvis et like-raid hver gang hun legger ut et nytt profilbilde. De som ikke liker hennes bilde, blir avlikt etter en stund. Vi snakker om et godt voksent menneske. Er dette noe folk virkelig driver med? Like ting kun for å selv bli likt? Kanskje det er jeg som er rar, men jeg trykker liker ut fra hva jeg faktisk liker, ting som er morsomme eller interessante. En ny selfie i speilet er sjelden i den kategorien. Faktisk gjemmer jeg ofte sånne ting fra veggen, spesielt hvis vedkommende er av typen som drar bildet til topps igjen hele tiden med kommentarer som "ååå, neimen snilleduu som kaller meg søøtogpeen?" Anonymkode: 84c93...3e5 Liker-knappen på FB blir nesten så godt som aldri benyttet av undertegnede, FB som helhet opptar meg minimalt og jeg er der mest for å sende/motta meldinger fra venner. At folk bryr seg om andre trykker liker eller ikke på deres innlegg, ja det er for meg ganske ufattelig.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #7 Skrevet 26. mars 2016 Nei. Men jeg pleier å slette alt jeg har likt/delt og kommentert en gang i blant, så kan jo være det er dette hun gjør? Liker ting for så å slette det etter at det er sett? :/ Anonymkode: eed10...317
EvaLena Skrevet 26. mars 2016 #8 Skrevet 26. mars 2016 What's the point????? 😜 Ei venninne av meg legger ut bilder av seg selv og liker de selv 😳 Sprøtt 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #9 Skrevet 27. mars 2016 Sikker på det ikke bare er en facebook bug da? Har hendt flere ganger jeg liker ting også ser senere at liken ikke fungerte /lagret seg Anonymkode: e3906...da1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #10 Skrevet 27. mars 2016 Seriøst? Da lærte jeg meg noe nytt i dag. Men er for lat til å teste det ut. Hørtes veldig omfattende ut! Anonymkode: fd015...187
Salka Skrevet 27. mars 2016 #11 Skrevet 27. mars 2016 så barnslig hun er! Skulle tro hun var 12 år og ikke godt voksen.
Gjest Castielz Skrevet 27. mars 2016 #13 Skrevet 27. mars 2016 Narsissisme, kort og greit. Det er sånne Facebook er for, og sånne Facebook og lignende sosial media-søppel lager mer av hver dag.
Pinkee Skrevet 27. mars 2016 #14 Skrevet 27. mars 2016 Hoff Har hun egen "liker"bok tro, der hun fører statistikk over likes gitt og fått? Slik at du risikerer å bli slettet hvis du ikke gir nok likes på henne??? Høres bare kjempetravelt ut å styre slik med likes på FB. Tross alt, det er snakk om FjaseBoka!!
marleneK92 Skrevet 28. mars 2016 #15 Skrevet 28. mars 2016 For å svare på spørsmålet ditt TS så kjenner jeg ingen som holder på slik.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #16 Skrevet 28. mars 2016 Det er ganske flaut vil jeg si, hvis noen merker at man har tatt bort en like, så det gjør jeg aldri. Anonymkode: 40fc3...df1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #17 Skrevet 29. mars 2016 høres latterlig ut! Men kan jeg bare spørre om en ting: er hun av typen som legger ut nye porfilbilder hele tiden? (hvor ofte?) Om noen legger ut nytt bilde av seg selv, og svarer på kommentarer, så kommer det jo opp i newsfeeden, men jeg pleier ikke fjerne det så lenge vedkommende ikke gjør det veldig ofte. Anonymkode: 49504...cba
GammelKaktus Skrevet 29. mars 2016 #18 Skrevet 29. mars 2016 Stakkars, hun kan jo ikke ha det så greit.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #19 Skrevet 29. mars 2016 Nei, driver ikke med det. Hvis jeg har trykket liker, forblir den der. Anonymkode: 6c8bc...b37
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #20 Skrevet 29. mars 2016 Har aldri hørt om. Men jeg klør meg veldig i hodet over at dette er noe du har fulgt opp og undersøkt i det hele tatt.... Anonymkode: 6078a...4e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå