Gå til innhold

Victorias Secret i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som kan fortelle meg hva de selger? 

har hørt rykter om at de bare skulle ha parfyme, kroppsprodukter og sminke. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, også noen truser..

• Liker 1
Skrevet

takk! mye truser? er faktisk truser jeg skal ha! :D skal innom Oslo i på mandag en tur :)

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, supernaturalfan skrev:

takk! mye truser? er faktisk truser jeg skal ha! :D skal innom Oslo i på mandag en tur :)

Det er kanskje stengt på mandag? 

Anonymkode: f7fae...440

• Liker 2
Skrevet (endret)
6 minutter siden, supernaturalfan skrev:

Ikke det er så veldig mye, noen på et bord tror jeg:) Kostet 500-600 for tre stk da 

Endret av mittnavn
Skrevet

ånei! det er sant.. to uker etter da.. ;) skal med fly fra Oslo.. :P tur/retur 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, mittnavn skrev:

Ikke det er så veldig mye, noen på et bord tror jeg:) Kostet 500-600 for tre stk da 

åh gud! er så jæævli dyrt... :( var på nettsiden nettopp også.. gaah. men de er gode da! har nesten bare VS truser :)

Skrevet
4 minutter siden, supernaturalfan skrev:

åh gud! er så jæævli dyrt... :( var på nettsiden nettopp også.. gaah. men de er gode da! har nesten bare VS truser :)

Ja.. Kjøpte 3 for 400 i utlandet sist, så litt forskjell. Ellers har jeg bare bestilt over nett, enklere og mye større utvalg! Det er de :)

Skrevet

på nettet har de sånn 5 for 250-300 eller noe nå.. men de er jo utsolgt for dem jeg vil ha :'(

jeg har pleid å kjøpe når de har sånne tilbud. har vært i usa et par ganger siste årene :)

AnonymBruker
Skrevet

De har kun parfymer, sminke, noen vesker/toalettmappe og et bord med truser. Jeg skulle kjøpe noen også lurte jeg på om det bare var de som var utstilt på bordet det gikk an å kjøpe, men var mye mer utvalg når de åpnet opp bordet.

Anonymkode: 20e49...0e2

Skrevet

Noen som veit om det kommer mer undertøy etterhert ?

AnonymBruker
Skrevet

Koster trusene mye? Jeg syns det er litt mye å betale 300kr for èn truse...

Anonymkode: a2db4...729

• Liker 1
Skrevet

Mandag er det jo stengt.. Tror nesten det er billigere å kjøpe det over nett.😀

AnonymBruker
Skrevet

Lette etter en fin truse i en av skuffene (bordet ) en av de ansatte spurte om jeg lette etter large;) synes slike ting er litt upassene,da large VS undertøy ikke tilsvarer str elefant. Butikkfolk må passe seg litt, internett tar over for mange bestillinger etterhvert, det gjeldet også VS avd Oslo ;)

Anonymkode: d4320...e94

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Lette etter en fin truse i en av skuffene (bordet ) en av de ansatte spurte om jeg lette etter large;) synes slike ting er litt upassene,da large VS undertøy ikke tilsvarer str elefant. Butikkfolk må passe seg litt, internett tar over for mange bestillinger etterhvert, det gjeldet også VS avd Oslo ;)

Det var spydig sagt. Lurer på hva de (hun?) hadde sagt hvis det var jeg som lette etter truser der? :laugh:

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, Hottrio skrev:

Det var spydig sagt. Lurer på hva de (hun?) hadde sagt hvis det var jeg som lette etter truser der? :laugh:

Ja, ikke sant- nesten litt bekymringsverdig, da slike ting ikke selger.

AnonymBruker
Skrevet
Den 25.3.2016 at 20.00, mittnavn skrev:

Jepp, også noen truser..

Jepp. Så det blir en del mangler på VS. Kjedelig. Da holder det ikke mål.

Anonymkode: 79f0d...e98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...