AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #1 Del Skrevet 26. mars 2016 Jeg vet hvilken gravplass besteforeldrene mine er gravlagt på, men ikke hvor på gravplassen. Min tante, som ivaretar gravstedet, er blitt alvorlig syk.. Min mor er død, og min far noe glemsk. Det er trist å si, men jeg har ikke besøkt mine besteforeldres grav på mange år. Nå som min tante er syk, ønsker jeg å kunne hjelpe henne ved å se til graven. Men jeg syns samtidig det er noe flaut å måtte spørre henne hvor den er ..... Hvor kan jeg finne ut av dette ? Bor i Bergen. Anonymkode: 7d0c5...bab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #2 Del Skrevet 26. mars 2016 Dis Norge har en søkeside. Eventuelt kan du ringe kirkegårdskontoret og spørre. Anonymkode: 38462...f44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #3 Del Skrevet 26. mars 2016 http://www.disnorge.no/gravminner/index.php Anonymkode: a3f5f...d75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #4 Del Skrevet 26. mars 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet hvilken gravplass besteforeldrene mine er gravlagt på, men ikke hvor på gravplassen. Min tante, som ivaretar gravstedet, er blitt alvorlig syk.. Min mor er død, og min far noe glemsk. Det er trist å si, men jeg har ikke besøkt mine besteforeldres grav på mange år. Nå som min tante er syk, ønsker jeg å kunne hjelpe henne ved å se til graven. Men jeg syns samtidig det er noe flaut å måtte spørre henne hvor den er ..... Hvor kan jeg finne ut av dette ? Bor i Bergen. Anonymkode: 7d0c5...bab 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: http://www.disnorge.no/gravminner/index.php Anonymkode: a3f5f...d75 Dis er god på gravplasser i Bergen, det var der prosjektet startet. Gå inn der og søk på navn, og innstill på alle grabplasser. Ellers kan du ringe Akasia (tror jeg det heter). Gravplasser er delt inn i felt, rader/rekker og grav nummer. Nesten som et system med gater og veinummer. Møllendal kapel kan og hjelpe. Lykke til. Anonymkode: 0cfd6...a53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå