Gå til innhold

Kjeder meg. What to do?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det å gå ut av huset er uaktuelt både i kveld, i morgen, og mandag, selv om vi snakker Oslo. Nesten alt er jo stengt.

Kommer meg sikkert ut en tur for å stikke hodet innom en Kafe for en take-out, men der har vi 23 timer og 50 minutter igjen av døgnet...

Det hjelper heller ikke å verken ha venner eller bekjente å henge med hos de eller meg.

Etter hva jeg har forstått har Peppes, Egon, og Kafeer åpent som vanlig, men som nevnt over blir det ingen eat-in der, og det blir faktisk for dyrt å ikke ha butikker tilgjengelige...

UTENOM ALT DETTE; hva skal man da gjøre innendørs? Har hamstret mat til tirsdag og nå refresher jeg tråder på KG hver minutt. Har spist, har sett TV, har surfet nok på nettet, orker ikke å gå ut (ikke vits heller), orker ikke å lese bøker/lekser, og har til og med vasket leiligheten, som allerede var vasket... hva gjør man da? Helt ensom, - ingenting å finne på.

Anonymkode: a0f17...00a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det å gå ut av huset er uaktuelt både i kveld, i morgen, og mandag, selv om vi snakker Oslo. Nesten alt er jo stengt.

Kommer meg sikkert ut en tur for å stikke hodet innom en Kafe for en take-out, men der har vi 23 timer og 50 minutter igjen av døgnet...

Det hjelper heller ikke å verken ha venner eller bekjente å henge med hos de eller meg.

Etter hva jeg har forstått har Peppes, Egon, og Kafeer åpent som vanlig, men som nevnt over blir det ingen eat-in der, og det blir faktisk for dyrt å ikke ha butikker tilgjengelige...

UTENOM ALT DETTE; hva skal man da gjøre innendørs? Har hamstret mat til tirsdag og nå refresher jeg tråder på KG hver minutt. Har spist, har sett TV, har surfet nok på nettet, orker ikke å gå ut (ikke vits heller), orker ikke å lese bøker/lekser, og har til og med vasket leiligheten, som allerede var vasket... hva gjør man da? Helt ensom, - ingenting å finne på.

Anonymkode: a0f17...00a

Kom på pub!

AnonymBruker
Skrevet

Last ned appen AA og bli så irritert at du må ut for å få luft ;)

Anonymkode: d8707...ee6

AnonymBruker
Skrevet

Du kan opprette artikler, legge til bilder, og utvide allerede eksisterende artikler hos Wikipedia.

Skrive en blogg om ting du har  opplevd, eller hvor mye du kjeder deg?  :tongue:

Se på forskjellige  film-klipp på youtube eller andre steder?

Har du forresten hørt om Khan Academy? https://nb.khanacademy.org/

Eller du kan sjekke om det er noe å snakke om på andre debatt-forum på internett?

diskusjon.no VGD baatplassen.no eller andre steder.....

Anonymkode: a7cba...1e6

AnonymBruker
Skrevet

Trolle :P 

Anonymkode: b73ce...ed7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...