AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #1 Skrevet 26. mars 2016 Mistet telefonen i gulvet for tusende gang, men denne gangen sluttet touchen å virke. Har prøvd å skru den av og på, og tatt ut og inn batteri og simkort. Touchen fungerer fortsatt ikke. Jeg har ting jeg veldig gjerne skulle hatt på mobilen. Det går ikke an å hente det ut ved å koble den til pc fordi jeg må ta pin-koden for å komme inn på telefonen.. Så vet noen hvordan jeg kan få fikset touchen igjen uten å miste alt jeg har på telefonen? Anonymkode: 3f881...2e8
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #2 Skrevet 28. mars 2016 Levere den på verksted? Anonymkode: 67ecc...0ad
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #3 Skrevet 28. mars 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Levere den på verksted? Anonymkode: 67ecc...0ad Men kan de fikse det uten at man mister alt man har på telefonen? Anonymkode: 3f881...2e8
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #4 Skrevet 30. mars 2016 Ja, dersom det kommer av en løs kontakt eller skjermen er gåen trenger de neppe fikle med minnet. Er det mobilen eller simkortet som har pinkode? Om det er simkortet kan pinkoden deaktiveres i en annen enhet også kan du prøve å hente ut innholdet. Anonymkode: 67ecc...0ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå