AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #1 Skrevet 26. mars 2016 Jeg vil bare at alle dere der ute med lite håp skal vite det. Personlig synes jeg at jeg er en passe pen person, og det er jenter dere ute med verre øyebryn og ansiktstrekk enn meg, og de får kjæreste. Så utseenede har lite å si. Det er egentlig sjarm som gjelder. Anonymkode: 1d0ef...8c4 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #2 Skrevet 26. mars 2016 Det er ikke engang sjarmen det står på. Det gjelder bare å finne noen på omtrent ens eget nivå. Alle kan finne noen. Om alle finner noen de faktisk vil ha, er en annen sak. Anonymkode: 13644...ac9 12
pressplay Skrevet 26. mars 2016 #3 Skrevet 26. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil bare at alle dere der ute med lite håp skal vite det. Personlig synes jeg at jeg er en passe pen person, og det er jenter dere ute med verre øyebryn og ansiktstrekk enn meg, og de får kjæreste. Så utseenede har lite å si. Det er egentlig sjarm som gjelder. Anonymkode: 1d0ef...8c4 Dette er vel det nærmeste jeg har sett noen har kommet til å innrømme at de er sjarmløs. 16
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #4 Skrevet 26. mars 2016 Men utseende hjelper da. Har en venninne som er utrolig pen, slank og digre pupper. Ellers er hun veldig enkel, ikke en man kan diskutere politikk eller andre ting med. Men snill da. Og har ennå ikke møtt en mann, som ikke vil ha henne. Og hun får flotte, smarte menn. De må bare ha sine hobbyer og dekke behovet for smarte samtaler med andre. Anonymkode: bd2b3...2a3 11
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #5 Skrevet 26. mars 2016 Damer drar til seg menn uansett. Det er værre for menn, de MÅ være enten kjekke eller smarte, eller begge. Dersom du er middelmådig av utseende og ikke særlig smart er du sjangseløs, der en tilsvarende kvinne ville fortsatt ha god sjangse. Anonymkode: 532d5...307 8
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #6 Skrevet 26. mars 2016 Ja, jeg får lett draget på menn og har hatt flere gode lange forhold, aldri noe problem å få meg kjæreste. Er ganske standard i utseendet, kanskje en 7'er? Men jeg får fort god kontakt med menn, har mange interesser som menn har osv, tror nok dette teller mye mer enn det mange tenker! Menn går ikke bare etter utseende! Anonymkode: 7e3e4...6a3
Summers Skrevet 27. mars 2016 #7 Skrevet 27. mars 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Men utseende hjelper da. Har en venninne som er utrolig pen, slank og digre pupper. Ellers er hun veldig enkel, ikke en man kan diskutere politikk eller andre ting med. Men snill da. Og har ennå ikke møtt en mann, som ikke vil ha henne. Og hun får flotte, smarte menn. De må bare ha sine hobbyer og dekke behovet for smarte samtaler med andre. Anonymkode: bd2b3...2a3 Korrekt.
Gjest Fox Mulder Skrevet 27. mars 2016 #8 Skrevet 27. mars 2016 (endret) Kanskje det gjelder det samme som i dagens arbeidsmarked, ikke være kresen? Endret 27. mars 2016 av Fox Mulder
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #9 Skrevet 27. mars 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg får lett draget på menn og har hatt flere gode lange forhold, aldri noe problem å få meg kjæreste. Er ganske standard i utseendet, kanskje en 7'er? Men jeg får fort god kontakt med menn, har mange interesser som menn har osv, tror nok dette teller mye mer enn det mange tenker! Menn går ikke bare etter utseende! Anonymkode: 7e3e4...6a3 Når ble en 7er "ganske standard i utseendet"? Anonymkode: d4d7c...8c3 8
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #10 Skrevet 27. mars 2016 Jeg er selv usikker på dette. Selv har jeg trodd at jeg kanskje er pen (pga. komplimenter), altså over gjennomsnittet i utseende. Og jeg liker at menn har et bra utseende. Men jeg synes jeg omtrent aldri kommer i kontakt med menn jeg er tiltrukket av. Ja, jeg er sjenert. Men likevel, jeg hadde vel trodd at menn ville tatt mer initiativ hvis de synes en kvinne er attraktiv, enn de gjør overfor meg. Så da lurer jeg på om jeg ikke er særlig attraktiv egentlig. Sjarm har jeg, det vet jeg, men det er jo ikke noe som synes så lenge man ikke har snakket med meg. I det siste har jeg opplevd at noen menn jeg har sendt meldinger med på Tinder/Sukker bare slutter å svare. OK, så jeg er SÅ uinteressant, både med hva jeg skriver og hvordan jeg ser ut, at de rett og slett gir blaffen. Det virker umulig å skulle ha en selvtillit når man bare får negativ respons (=ignorering). Jeg bør vel nesten se på meg selv som ikke spesielt pen eller interessant. Anonymkode: 6e2ec...660
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #11 Skrevet 27. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er selv usikker på dette. Selv har jeg trodd at jeg kanskje er pen (pga. komplimenter), altså over gjennomsnittet i utseende. Og jeg liker at menn har et bra utseende. Men jeg synes jeg omtrent aldri kommer i kontakt med menn jeg er tiltrukket av. Ja, jeg er sjenert. Men likevel, jeg hadde vel trodd at menn ville tatt mer initiativ hvis de synes en kvinne er attraktiv, enn de gjør overfor meg. Så da lurer jeg på om jeg ikke er særlig attraktiv egentlig. Sjarm har jeg, det vet jeg, men det er jo ikke noe som synes så lenge man ikke har snakket med meg. I det siste har jeg opplevd at noen menn jeg har sendt meldinger med på Tinder/Sukker bare slutter å svare. OK, så jeg er SÅ uinteressant, både med hva jeg skriver og hvordan jeg ser ut, at de rett og slett gir blaffen. Det virker umulig å skulle ha en selvtillit når man bare får negativ respons (=ignorering). Jeg bør vel nesten se på meg selv som ikke spesielt pen eller interessant. Anonymkode: 6e2ec...660 Det virker ikke som om du er så pen som du tror. Anonymkode: edd86...35a
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #12 Skrevet 27. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det virker ikke som om du er så pen som du tror. Anonymkode: edd86...35a Nei, det var vel også konklusjonen min. Anonymkode: 6e2ec...660
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #13 Skrevet 27. mars 2016 15 timer siden, pressplay skrev: Dette er vel det nærmeste jeg har sett noen har kommet til å innrømme at de er sjarmløs. Det er da mange som har slike negative tanker om seg selv. Det vil ikke si at det er riktig og at de "innrømmer" det. Om man får kjæreste eller ei handler i hovedsak om hvor mottakelig en er for det. Hvem som helst kan faktisk få kjæreste, men man kan selvsagt ikke få hvem man vil. Hvor store muligheter man har går på utseende, utstråling, personlighet, hvor man er hen i livet og egne krav til partner. Anonymkode: 685ce...83a 4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #14 Skrevet 27. mars 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Damer drar til seg menn uansett. Det er værre for menn, de MÅ være enten kjekke eller smarte, eller begge. Dersom du er middelmådig av utseende og ikke særlig smart er du sjangseløs, der en tilsvarende kvinne ville fortsatt ha god sjangse. Anonymkode: 532d5...307 Det synes ikke jeg. Jeg synes ikke at uattraktive, overvektige kvinner har det noe særlig lett på datingfronten. Nå har jeg selv ikke noe imot overvektige kvinner, og jeg søker jo ikke etter kvinner uansett, men jeg har lagt merke til at dette er noe av det mange menn overhodet ikke vil ha hos en partner. Jeg synes det er synd at du bagatelliserer kvinners problemer med dating og at det visstnok bare skal være synd på menn. Anonymkode: 685ce...83a 4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #15 Skrevet 27. mars 2016 Min erfaring er at kropp og kroppsform har utrolig mye mer å si enn utseendet i ansiktet. Jeg har vært 25 kg overvektig og fikk null interesse fra det motsatte kjønn. Null. Når jeg gikk ned til normalvekt og ble slank, så strømmet mennene til og jeg ble forsøkt sjekket opp både på byen, jobben og i diverse fritidsaktiviteter. Jeg ser at overvektige venninner, der den ekstra vekten kommer på rumpe/hofter er mye mer attraktive enn hos sånne som meg der overvekten kommer rundt magen. Anonymkode: 01680...c07 5
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #16 Skrevet 27. mars 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil bare at alle dere der ute med lite håp skal vite det. Personlig synes jeg at jeg er en passe pen person, og det er jenter dere ute med verre øyebryn og ansiktstrekk enn meg, og de får kjæreste. Så utseenede har lite å si. Det er egentlig sjarm som gjelder. Anonymkode: 1d0ef...8c4 Det er selvtilliten som lokker frem sjarmen. Du har helt rett! Menn kan si så mye dritt de vil, men de responderer først og fremst på selvtillit - ikke noe annet. Jeg har vært pen og alt annet enn attraktiv. Alle mennesker responderer på selvtillit. Det er som natt og dag, jeg har prøvd å teste det ut bevisst. Har prøvd å finne ut hvordan andre takler dårlig selvtillit, og hvis de individene hadde hatt bra selvtillit selv hadde klart å nøytralisere usikkerheten min, det er selve testen. Hvordan de takler selve ubehaget selv. Individer med såkalt god selvtillit men som ikke takler uforventede situasjoner ser jeg ikke på som ekte selvtillit, det er selvtillit som er knyttet opp mot forutsigbare hendelser, altså mange gjentagende handlinger. Anonymkode: c355c...077
Gjest Castielz Skrevet 27. mars 2016 #17 Skrevet 27. mars 2016 Oppskriften for å lykkes som en kvinne: Ikke vær feit. Oppskrift for en mann: Må være trent, må være smart, må brenne for noe, må være vellykket og ha klare mål i livet, jo mer penger han har jo bedre, må være veldig sosial desto flere venner/kontakter kvinnen kan benytte seg av jo bedre, må være omtenksom, må være familiemann, må like dyr, må være politisk korrekt osv osv osv osv. Man kan skrive en bok om kvinners krav til menn. Og ikke kom å si at å være overvektig ikke er ett frivillig valg.
Knirke Skrevet 27. mars 2016 #18 Skrevet 27. mars 2016 15 minutter siden, Castielz skrev: Oppskriften for å lykkes som en kvinne: Ikke vær feit. Oppskrift for en mann: Må være trent, må være smart, må brenne for noe, må være vellykket og ha klare mål i livet, jo mer penger han har jo bedre, må være veldig sosial desto flere venner/kontakter kvinnen kan benytte seg av jo bedre, må være omtenksom, må være familiemann, må like dyr, må være politisk korrekt osv osv osv osv. Man kan skrive en bok om kvinners krav til menn. Og ikke kom å si at å være overvektig ikke er ett frivillig valg. Nja... Hvis du blir sammen med ei dame bare fordi hun ikke er feit, så ville vel ikke det forholdet blitt spesielt langvarig, ville det vel? Dere menn har vel preferanser dere også? Hvis det du skriver hadde vært sant, så hadde alle de utrente, ambisjonsløse mennene med normal inntekt vært single alle sammen. Men det er jo bare å se rundt seg for å se at det ikke stemmer. Det finnes plenty av pene oppegående jenter som er sammen med slasker, og motsatt 6
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #19 Skrevet 27. mars 2016 Men selv kunne jeg gjerne tatt en kjekk mann med middels selvtillit. Synes dette med selvtillit er veldig oppskrytt. Anonymkode: 6e2ec...660 4
Gjest Jacklost Skrevet 27. mars 2016 #20 Skrevet 27. mars 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Damer drar til seg menn uansett. Det er værre for menn, de MÅ være enten kjekke eller smarte, eller begge. Dersom du er middelmådig av utseende og ikke særlig smart er du sjangseløs, der en tilsvarende kvinne ville fortsatt ha god sjangse. Anonymkode: 532d5...307 Da er det ingen håp for meg i hvert fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå