Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, LindaM skrev:

Ring heller fastlege i morgen og be om blodprøve med et par dagers mellomrom der de måler stigningen av hcg. Det gir deg en veldig god pekepinn på om det er voksende liv. Det skal stige betraktelig i starten. 

Selv hadde jeg forresten brun utflod i uke 8 med førstemann. Han er straks 4 år nå :)

Blodprøve trenger ikke gi noe pekepinn... Jeg tok to blodprøver med 6 dagers mellomrom, siste dagen før spontanaborten og hcg verdiene der var skyhøye i stigning og legen sa dette så kjempebra ut når han ringte to dager senere med resultatet .. Nei desverre jeg spontan aborterte i går, dagen etter prøven måtte jeg si da :(

Anonymkode: 43484...4be

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spottet brunt i 1-2 uker. Hcg steg fint. På privat ul kunne de se bankende hjerte. Alt så fint ut, men blødningen og smerte kom plutselig og det var SA dagen etter ul.

Jeg vil tro at det går bra like ofte som det går dårlig.

Anonymkode: 8c9b4...1c7

AnonymBruker
Skrevet

Fikk UL i dag hos legen. 6+2, vanskelig å se noe som helst. Tar HCG måling, og vent å se.

Anonymkode: df80c...4e0

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gikk det med deg TS? :)

Anonymkode: 18751...404

AnonymBruker
Skrevet
Den 29.3.2016 at 11.22, AnonymBruker skrev:

Fikk UL i dag hos legen. 6+2, vanskelig å se noe som helst. Tar HCG måling, og vent å se.

Anonymkode: df80c...4e0

Tok du innvendig eller utvendig ul? Jeg var på innvendig ul 6+3, og så da en mini-reke med hjerteslag. Men tror det kommer veldig an på kvaliteten på ultralydapparatet, og hvis du tok utvendig ul er det vel ikke rart om du ikke så noe. Og så kan vel embryoet faktisk vokse litt i rykk og napp den første tiden..? 

Håper hcg-målingene har betrygget deg litt? Gjerne oppdater TS. Krysser fingrene for deg og bønna i magen. 

Anonymkode: e2c20...5ff

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gikk det, TS? Har tenkt på deg!

Anonymkode: 07862...2ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...