Anwa Skrevet 26. mars 2016 #1 Skrevet 26. mars 2016 Nå nyss oppdaget jeg at hunden min har en kornete sort utvekst på roten av den ene ulvekloen. Jeg oppdaget noe lignende for noen år siden, men da falt den av så fort jeg var bortig den, og feide det vekk som oppsamlet skitt fra turer i gjørmete terreng. Siden det er vinter er det jo rimelig klart at denne gangen er det ikke gjørme som er problemet. Jeg har prøvd å ta litt på den og massere den for å se om den faller av, og det eneste som skjedde var at det kom noen harde små korn vekk fra klumpen. Er det noen som har peiling på hva dette kan være? Kan også nevne at hunden er blandingsrase og har blitt diagnosert med klokapselløsning noe hun da får onychotin for. Har også googlet både det ene og det andre uten hell, så håper noen her har peiling så påsketiden kanskje blir litt mindre bekymringsfull før jeg får veterinær til å se på det.
Fiberhusk Skrevet 27. mars 2016 #3 Skrevet 27. mars 2016 Det er ikke bare puten som er ved alle ulveklørne? Samme som under potene altså... Det er en ved hver ulveklo.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #4 Skrevet 27. mars 2016 6 minutter siden, Fiberhusk skrev: Det er ikke bare puten som er ved alle ulveklørne? Samme som under potene altså... Det er en ved hver ulveklo. samme tenkte jeg .derfor jeg ville se et bilde Anonymkode: 25b44...da6
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #5 Skrevet 27. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: samme tenkte jeg .derfor jeg ville se et bilde Anonymkode: 25b44...da6 bah det der var meg .. Anonymkode: 25b44...da6
Sugerøret Skrevet 27. mars 2016 #6 Skrevet 27. mars 2016 ok 3 . gang.. makan da!!!! Ab knappen fra helvette :D 1
Fiberhusk Skrevet 27. mars 2016 #7 Skrevet 27. mars 2016 2 minutter siden, Kårky skrev: ok 3 . gang.. makan da!!!! Ab knappen fra helvette :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå