AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #1 Skrevet 26. mars 2016 Hei! Jeg har et par spørsmål rundt det mannlige kjønnsorganet jeg har tenkt på en stund nå, og vil gjerne høre deres synspunkter på det! Er det så enkelt å se med øynene de ulike omkretsene på penis som finnes der ute i virkeligheten? For meg som kun ser penis gjennom nettet så er det veldig vanskelig å se forskjell på omkrets i stiv tilstand på bilder, men lengde er enklere å se forskjeller på... Gjenspeiler det virkeligheten igjen? Og er det slikt at dere kjenner ved penetrering veldig stor forskjell på de ulike størrelsene med tanke på omkrets? Tenker for det meste innenfor gjennomsnittet som er 10-12cm. Er det først når noen har 15cm++ i omkrets det begynnes å kjenne større forskjell, eller under 10cm igjen at det føles svakere? Og hvilken mål tenker du gir mer nytelse for din del? Vet det kan være vanskelig å svare på for dere har jo ikke målen på enhver penis dere har erfart, men hvis dere tar utgangspunkt i gjenomsnittet da, og sammenligner det med størrelse på under og over gjenomsnittet. Og selvfølgelig styres mye av nytelsen med kjemi og følelser, men prøv å legg det ved siden! Anonymkode: 91860...2dd
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #2 Skrevet 26. mars 2016 Jeg synes det er litt teit at du bruker akkurat samme tittel som jeg har brukt to ganger det siste døgnet. Det ser jo fort ut som om jeg også har lagt inn ditt innlegg. Ser du det selv..? Fint hvis du ikke gjør det neste gang. Anonymkode: 591d8...30f
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #3 Skrevet 26. mars 2016 La faktisk merke til det etter innlegget var skrevet, uflaks! ^^ Anonymkode: 91860...2dd
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #4 Skrevet 26. mars 2016 Ja det er lett å se omkretsen om det dreier seg centimeter differanser men ikke millimeter. Og ja det er absolutt merkbart at penis har tykkere eller tynnere omkrets, mye mer følbart enn lengden. En penis som er tynn går i to hovedkategorier for meg; wienerpølse og fingertykk og evn blyant om det virkelig er mikropenis (som jeg heldigvis har sluppet unna til nå), en tykk penis går under spekepølse og balltre (ikke bokstavelig) og jeg kjenner såklart stor forskjell på de forskjellige "oppdelingene" og ser på øyemål med en gang hvem som tilhører hvilken kategori Anonymkode: 60173...944 1
smilo Skrevet 26. mars 2016 #5 Skrevet 26. mars 2016 (endret) Omkrets og lengde er revnende likegyldig om det ikke er svært. Da takker jeg for laget Endret 26. mars 2016 av smilo
peppermyntete Skrevet 26. mars 2016 #6 Skrevet 26. mars 2016 Man ser og kjenner jo forskjell på peniser som er noe under og noe over snittet, men om jeg legger merke til forskjellen i cm? Herregud nei. Jeg eier ikke øyemål. Og ikke bryr jeg meg så veldig mye heller, bare den ikke er alt for stor. Det liker jeg ikke fordi det er vondt. Ellers er bruken av penis og ikke minst hender, munn, bevegelser, pust og lyder MYE viktigere enn dens mål.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #7 Skrevet 26. mars 2016 Joda, ser godt forskjell. Kjenner godt forskjell også. Foretrekker absolutt tykke fremfor lengde, om jeg må velge. Tenker at sånn over 13-14 cm i omkrets er veldig godt. Anonymkode: 074e7...ba8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå