AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #21 Del Skrevet 27. mars 2016 16 timer siden, ambivalentReaction skrev: Det kan man med alle, med mindre man kjøper telefon med abonnement med bindingstid? Ingen av telefonene har bindingstid. Hvis du vil bytte operatør så er det bare å gjøre det, du bare fortsetter å få regning på telefonen hvis du har valgt avbetaling. Jeg har hatt OneCall i mange år og er kjempefornøyd. Jeg har alltid hatt knallgod dekning (men jeg bor ikke veldig landlig til), og alltid fått god hjelp fra kundeservice når jeg har trengt det. Det TS kan gjøre er å ringe kundeservice og få de til å sjekke de områdene du kommer til å bruke telefonen i og se hvordan dekningen ligger an der. En venn av meg gjorde det og fikk da et ærlig svar om at de ikke hadde god dekning der, da takket han for hjelpen og valgte noe med Telenor-dekning. Anonymkode: 52b90...d5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #22 Del Skrevet 27. mars 2016 Hadde OneCall i kanskje 6 måneder, før jeg byttet til Chess. Problemet mitt var at akkurat der jeg bodde så byttet telefonen min mellom to nettverk ganske ofte, og prosessen før telefonen fant det andre nettverket kunne ta opp mot 5 min. Utrolig tergendes å ikke ha dekning så ofte, til tross for at jeg bodde i en relativt stor by. Med chess har jeg aldri hatt det problemet. Anonymkode: efc62...8e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banter Skrevet 27. mars 2016 #23 Del Skrevet 27. mars 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser etter nytt abonnement, noen med erfaring med OneCall?? Anonymkode: b3fbc...9e7 Onecall er noe dritt prøv heller chess fordi onecall nettet er ikke veldig pålitelig og mobildata oversikten aldri er presis. JEg visste aldri hvor mye mobildata jeg hadde brukt før det var tomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 30. mars 2016 #24 Del Skrevet 30. mars 2016 etter at jeg forlot Telenor så ble telefonabb. mitt en drøm med onecall, fantastisk rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 30. mars 2016 #25 Del Skrevet 30. mars 2016 Den 25.3.2016 at 17.50, AnonymBruker skrev: Regner med det er godt og dårlig med alle abonnementer. Noen med Chess erfaringer? TS Anonymkode: b3fbc...9e7 Ekstremt fornøyd med Chess, stort sett pga kundeservicen og prisen. De har ikke 4G der jeg har hytte, men kjenner det egentlig er ganske greit da jeg ikke er på hytta for å sitte på telefonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå