Gå til innhold

OneCall erfaringer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ser etter nytt abonnement, noen med erfaring med OneCall?? 

Anonymkode: b3fbc...9e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Mitt forhold til Onecqll var kort, stormfull og er fortsatt meget dårlig selv lengenetter at jeg ble kvitt dem! Anbefales ikke. 

Anonymkode: e1bf8...ec4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mitt forhold til Onecqll var kort, stormfull og er fortsatt meget dårlig selv lengenetter at jeg ble kvitt dem! Anbefales ikke. 

Litt av det samme her.. :) Gikk over til Chess, ikke angret en eneste dag (og ikke hatt et eneste problem)

Anonymkode: ca389...99a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff da! 
Hva var galt? 
Noen som har talkmore isteden? Jeg trenger ikke store "pakker", og ser helst etter abonnement til 199kr måneden ca. 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Samboeren min har hatt onecall i mange år, og han har ingenting negativt å si :) han har alltid vært veldig fornøyd, og aldri hatt noen problemer med de. 

Anonymkode: 847fc...5e9

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff da! 
Hva var galt? 
Noen som har talkmore isteden? Jeg trenger ikke store "pakker", og ser helst etter abonnement til 199kr måneden ca. 

TS

Legg på 50 kroner mer og gå for Djuice. Jeg har Telenor nå med 10 GB data til 599, så mye data trenger du tydeligvis ikke. Men dekningen er bra, og faktura, kontakt og ellers det meste annet er greiere enn hos de andre konkurentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har hatt Onecall i flere år og er superfornøyd. Kjempehyggelig kundeservice de få gangene jeg har hatt bruk for dem, gode priser - og ingen som ringer deg for å prakke på deg "tilbud". Hadde Talkmore en periode for noen år siden; aldri igjen! Makan til overprisete greier har jeg ikke vært borti, og elendig kundeservice.

Så dette med opplevelser er nok høyst subjektivt (min egen inkludert). Jeg valgte Onecall fordi det var billigst, og fordi det ikke var noen form for bindingstid. Begynte med en sånn 200-kroners pakke, men oppgraderte til 300, og har aldri brukt over grensa; så synes jeg får mye for pengene + god kontroll på alt jeg har brukt av ringetid, sms, data osv. Ser ingen grunn til å bytte, da jeg får det jeg trenger og mer til for en rimelig penge og aldri har hatt noe problem med noe som helst der. 

Anonymkode: 7d1fd...b4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Regner med det er godt og dårlig med alle abonnementer.

Noen med Chess erfaringer? 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt Onecall i flere år og er superfornøyd. Kjempehyggelig kundeservice de få gangene jeg har hatt bruk for dem, gode priser - og ingen som ringer deg for å prakke på deg "tilbud". Hadde Talkmore en periode for noen år siden; aldri igjen! Makan til overprisete greier har jeg ikke vært borti, og elendig kundeservice.

Så dette med opplevelser er nok høyst subjektivt (min egen inkludert). Jeg valgte Onecall fordi det var billigst, og fordi det ikke var noen form for bindingstid. Begynte med en sånn 200-kroners pakke, men oppgraderte til 300, og har aldri brukt over grensa; så synes jeg får mye for pengene + god kontroll på alt jeg har brukt av ringetid, sms, data osv. Ser ingen grunn til å bytte, da jeg får det jeg trenger og mer til for en rimelig penge og aldri har hatt noe problem med noe som helst der. 

Anonymkode: 7d1fd...b4e

Helt enig!

Har hatt tre abo. hos Onecall i mange år, og har ingenting å utsette på dem. Kjempebillig, dekning null problem, og utrolig rask og effektiv kundeservice!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Xavana skrev:

Helt enig!

Har hatt tre abo. hos Onecall i mange år, og har ingenting å utsette på dem. Kjempebillig, dekning null problem, og utrolig rask og effektiv kundeservice!

Men de byttet til NetComdekning. Såååå skuffet. Da mistet jeg 4g der jeg trengte det og kunne ikke motta samtaler hjemme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
29 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Men de byttet til NetComdekning. Såååå skuffet. Da mistet jeg 4g der jeg trengte det og kunne ikke motta samtaler hjemme. 

Ja jeg bor landlig så vil ikke ha problemer med 4g og ringing. Men regner med man kan avslutte abonnementet når man vil med OneCall? TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg bor landlig så vil ikke ha problemer med 4g og ringing. Men regner med man kan avslutte abonnementet når man vil med OneCall? TS

Det kan man med alle, med mindre man kjøper telefon med abonnement med bindingstid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest The Lost Dreamer
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Huff da! 
Hva var galt? 

TS

Jeg har talkmore! Anbefaler virkelig, jeg og foreldrene mine er kjempe fornøyde😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var veldig fornøyd med dem den forholdsvis korte tiden jeg hadde dem, men tror de hadde telenordekning da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt OneCall i godt over ti år, og har egentlig ingen innvendinger. Når skal det sies at den eneste andre fonsjappa jeg har hatt kontakt med er Telenor, og med dem må jeg knuse en vase for å roe meg etter hver henvendelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...