Gå til innhold

Hva synes du om måneskoene?  

1. 1. Hva synes du om måneskoene?

• Kjempetøffe!
      2
    • Næh!.. Ikke noe for meg..
      7
    • Ramstygge!
      28
    • Månesko...? Bor ikke vi på jorden a?
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om måneskoene?

Kommer du til å kjøpe slike?

Har hørt at de kommer til å bli ultrapop til vinteren.

Selv synes jeg de er fine, sikkert kjempeherlige å gå med! Men tror kanskje de passer best på fjellet? Hvis jeg hadde bodd på Geilo, så hadde jeg nok kjøpt, men i byen....hm... vetkje...

Hva synes dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes de er vanvittig stygge og ville ikke blitt sett med slike på om jeg så fikk betalt for det.

Skrevet

Jeg svarte ramstygge.. Men har ikke sett de.. Men vi hadde noe på 80'tallet vi kalte måneboots, som var ultrastygge! Regner med det er noe slikt som kommer på "moten" igjen?

De var varme og praktiske, men det var og alt... :ler:

Skrevet

kanskje jeg kunne gått med dem en bitte liten stund et sted jeg var helt alene hvis jeg fikk veldig godt betalt for det.

Skrevet
kanskje jeg kunne gått med dem en bitte liten stund et sted jeg var helt alene hvis jeg fikk veldig godt betalt for det.

Henger meg på den.

Gjest Lyna ii
Skrevet

På månen f.eks.

Gjest Dolphina
Skrevet

Jeg kjøpte moonboots i fjor. Bruker dem når jeg baser i sneen!

Skrevet

ja hvis man driver mye med basing kan jo det lønne seg. :wink:

Skrevet

moonboots er og blir super fjortis og jeg klesjer på det at skoene også er vanvittig harry...

Gjest GreenSky
Skrevet
Jeg synes de er vanvittig stygge og ville ikke blitt sett med slike på om jeg så fikk betalt for det.

Samme her! :ler:

Skrevet

Åja, er det ette som kalles månesko ja... Skikkelig fjortiss!! :roll:

Skrevet

Styggere sko skal du lete lenge etter... :kvalm:

Skrevet

De er ikke akkurat det jeg villle kalle fine. Aldri i livet om jeg hadde gått med de frivillig. Jeg måtte hvertfall fått myyye penger for det. :wink: Men jeg liker ikke de pelsdottene folk har på beina om dagen heller, da.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kjøpte meg noen i fjor som jeg brukte når jeg var ute og herjet i snøen med sønnen min. Også brukte jeg dem til snømåking, og en trilletur i ny og ne om det var mye snø. Men andre bruksområder er jeg nok litt for gammel til (nærmer meg 30) :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...