Gå til innhold

Hvordan gikk det egentlig til slutt??

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tenkte på en ting; her på KG blir det stadig stilt spørsmål om både det ene og det andre, alt fra valg av make-up produkter, til mer eller mindre kompliserte samlivsspørsmål. :kul:

Ofte blir det lange diskusjoner, som går over lang tid, og maaange innlegg! Hadde det ikke vært litt gøy om man i både store og små tråder får høre hvordan det gikk med trådstarteren til slutt??! Ble det skilsmisse, eller ordnet det seg? Hvilke valg tok man? Hvilken concealer ble kjøpt inn, ble man fornøyd etc... Både store og små ting altså!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg på den,ja!

Det er mange man undres over i ettertid, særlig i diskusjoner som på en eller annen måte har grepet en litt ekstra.

Skrevet

Ja, det synes jeg også!

Jeg startet forresten en tråd for litt siden om man fulgte opp tråder man var med i, irriterer meg over at en ivrig debattant plutselig "forsvinner".

Skrevet
Ja, det synes jeg også!

Jeg startet forresten en tråd for litt siden om man fulgte opp tråder man var med i, irriterer meg over at en ivrig debattant plutselig "forsvinner".

Enig der ja!

Skrevet

Enig!

Er flere tråder - akkurat nå er det spesielt en jeg skulle ønske kunne få en lykkelig slutt - som jeg følger litt med på for å se om trådstarter avslutter på en måte...

Skrevet

*Dytter denne litt oppover* :)

Gjest Ethereal
Skrevet

Og så finnes det diskusjoner man trekker seg ut av fordi man føler at man ikke kommer noen vei (stanger hodet i veggen). Av og til vet jeg mitt eget beste... :roll:

Skrevet
Og så finnes det diskusjoner man trekker seg ut av fordi man føler at man ikke kommer noen vei (stanger hodet i veggen). Av og til vet jeg mitt eget beste... :roll:

Jepp, det skjer!!! Men er forøvrig enig - trådstartere spesielt bør være flinkere til å oppdatere. Når man har fått tre sider med svar er det litt uhøflig å ikke gi tilbakemelding...

Gjest GreenSky
Skrevet

Er det uhøflig? :P Ikke alt en har lyst til å dele med andre heller, sikkert. :)

Skrevet
Er det uhøflig? :P Ikke alt en har lyst til å dele med andre heller' date=' sikkert. :)

Kanskje ikke uhøflig, da :wink: Men det går jo an å si om det gikk bra, eller evt. ikke så bra uten å legge ut om alle detaljer... :-)

Gjest nysgjerrigkråka
Skrevet

Jeg er så nysgjerrig at jeg ønsker å vite hvordan det går videre med samlivsproblemer........ om saker løser seg eller ikke.

Ofte er det vel sånn at vi skriker ut vår frustrasjon der og da for å få litt støtte en dårlig dag.

Men skulle gjerne likt å vite hvordan det endte med hun som hadde utenlandsk kjæreste, og om hun som hadde den anafixerte kjæresten o.l.

Ellers så er det enkelte diskusjoner her som bare varer og varer......... begge parter bare står på sitt syn hele veien uten antydning til nyanser.... og da gidder ikke jeg mere........

Skrevet
Tenkte på en ting; her på KG blir det stadig stilt spørsmål om både det ene og det andre, alt fra valg av make-up produkter, til mer eller mindre kompliserte samlivsspørsmål. :kul:

Ofte blir det lange diskusjoner, som går over lang tid, og maaange innlegg! Hadde det ikke vært litt gøy om man i både store og små tråder får høre hvordan det gikk med trådstarteren til slutt??! Ble det skilsmisse, eller ordnet det seg? Hvilke valg tok man? Hvilken concealer ble kjøpt inn, ble man fornøyd etc... Både store og små ting altså!:)

:enig_animasjon:

Skrevet

Ok, men da er vi enige da...???!!! :) Til dere trådstartere som starter diskusjoner som engasjerer; fortell oss hvordan det gikk! :ekstra kul:

Skrevet

Kanskje man ikke vet at folk er interessert i å høre hvordan det gikk? Det går vel an å legge inn en post i tråden det gjelder og spørre ;)

Skrevet
Kanskje man ikke vet at folk er interessert i å høre hvordan det gikk? Det går vel an å legge inn en post i tråden det gjelder og spørre ;)

Joooodaaa... men har man skrevet mange innlegg i forbindelse med et tema / en problemstilling, så vil vel de fleste synes det er ok å høre hvordan det gikk til slutt, eller??? :wink:

Skrevet

Hm, godt poeng.

Startet selv en tråd på samliv i sommer, som jeg vel la inn siste innlegget på, men noen oppdatering har jeg ikke tenkt på engang.

Skrevet

Syns det er en god idè med en liten oppdatering :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Det går sikkert an å prøve, men jeg vet ikke om det vil fungere.

Har man et problem og det går en tid, enten den ene eller den andre veien, er ofte det siste man vil, å gå tilbake og gripe fatt i samme sak/problemstilling igjen...

Men når det gjelder praktiske spørsmål, f.eks. Hus, hjem, hage, tror jeg det er mer gjennomførbart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...