AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #1 Skrevet 26. mars 2016 Hei, jeg begynner å bli ganske lei av å være for meg selv nå... jeg hadde en bra oppvekst, men når jeg begynte på ungdomsskolen kom jeg brått inn i en ond sirkel. Long story short, jeg er 20 nå (gutt), mest sannsynligvis student i høst, fullførte påbygg med under middels bra snitt, har ikke hatt motivasjon til å ta opp fagene fordi jeg ikke vet hva jeg vil jobbe med, jeg er nesten blakk og har ikke lyst til å finne meg en jobb her siden jeg sliter såpass på det sosiale. Takler ikke å se kjente ansikter på butikken hver dag akkurat nå f. eks. Mest fordi jeg ligger bak alle andre, da jeg aldri har vært på fester, har aldri hatt en personlig samtale med en jente og har ikke skaffet meg nye venner annet enn de få jeg har hatt siden ungdomsskolen. Det er ikke sånn det skal være tenker jeg, voksen og fortsatt sanket like lite erfaring som en 8 åring. Nå som jeg har brukt mye tid alene og fått reflektert litt klarer jeg ikke å se hva som er galt med meg heller; flere ganger har jeg tenkt at jeg er uattraktiv. Tidligere hadde jeg 20 kg ekstra ja, dårlig hud og middels klær, men nå er jeg tynn, godt trent (men skal få fettprosenten ordentlig ned nå), ca. 1,86, ansiktet mitt har blitt bedre og jeg har ikke så dårlig hud eller klær lengre, til tross for noen små arr. Men fremdeles aner jeg ikke hva andre synes om meg. Føler meg veldig tiltrekkende noen dager, mens andre dager er det stikk motsatt, og jeg klarer ikke å forstå meg på bilder heller. Jeg legger ikke ut bilde, men for å beskrive meg selv: tjukt, lysebrunt hår (var blond når jeg var liten), verken spesielt stor panne eller høyt hårfeste, eller tegn til hårtap, mørkeblå smalere øyne, liten nase, kan se ut som jeg har brukt botox i underleppene, men er kun jeg i familien som har det, føler ikke jeg har så maskulint ansikt egentlig... Er ellers jordnær, empatisk og ikke så dårlig på å snakke med andre som det høres ut som. Trener ute eller inne 4 ganger i uka eller mer, på det meste kan det fort bli mange timer, har to idretter som jeg liker svært godt og kan alt om, de betyr mye i livet mitt men ellers er jeg en data og spillnerd, musikknerd (indie, house, rock), filmnerd, leser aviser og holder meg oppdatert i samfunnet, glad i historie, natur, verdensrommet, reising, mat og slikt (spiser mindre nå da !) Ja altså, dette er da meg (det hørtes kleint ut) kanskje blir jeg gjenkjent men sjansen for det er nok liten og jeg får jo ikke noe progresjon i hverdagen min (minus trening) så hvorfor ikke...? Hvilke steder bør jeg oppsøke i sommer f. eks.? PS: bestevennene mine er kraftig (og bra) overvektig, to av dem har psykiske symptomer og oppfører seg til tider veldig sært. Blir nesten flau av de. Anonymkode: 40132...9aa
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #2 Skrevet 26. mars 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: PS: bestevennene mine er kraftig (og bra) overvektig, to av dem har psykiske symptomer og oppfører seg til tider veldig sært. Blir nesten flau av de. Anonymkode: 40132...9aa Først av alt: Hvorfor er dette viktig? Så over til hva du bør gjøre - det kommer jo helt an på hva du vil. Vil du skaffe nye venner, treffe jenter, feste, ligge rundt, prøve noe nytt, hva? Umiddelbart ville jeg anbefalt deg å bruke sommeren på å dyrke interessene dine og bli kjent med andre som liker det samme. Er det et godt sosialt miljø der du trener? Eventuelt finnes det muligheter å kombinere idretten med sosiale greier? Prøv deg som frivillig på festival(er) for å møte andre musikkinteresserte i samme alder? Anonymkode: d5362...8c1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #3 Skrevet 26. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Først av alt: Hvorfor er dette viktig? Så over til hva du bør gjøre - det kommer jo helt an på hva du vil. Vil du skaffe nye venner, treffe jenter, feste, ligge rundt, prøve noe nytt, hva? Umiddelbart ville jeg anbefalt deg å bruke sommeren på å dyrke interessene dine og bli kjent med andre som liker det samme. Er det et godt sosialt miljø der du trener? Eventuelt finnes det muligheter å kombinere idretten med sosiale greier? Prøv deg som frivillig på festival(er) for å møte andre musikkinteresserte i samme alder? Anonymkode: d5362...8c1 Jeg er redd for at pene jenter vil vurdere meg utifra vennene jeg har. Egentlig har vi kun felles interesser, ikke personlighet. Så jeg er vel redd på at de mister interessen når de ser hvem jeg er med. Jeg vil få flere venner og være mer ute ja... klarer meg fint med de jeg har da (+ jeg har veldig mange onlinevenner) men jeg kunne tenkt meg å kysse en jente før jeg blir 30 ja. Når jeg trener er det kun med menn, på min alder eller en del eldre, det er ingen jenter som driver med det her inne og ganske få ungdommer, men dette gjelder kun lokalt da det er en idrett for enslige sjeler men mer befolket andre steder enn hvor jeg bor. Festival hmm... jeg er bare ikke interessert i drikking :s Anonymkode: 40132...9aa
muhammedali123 Skrevet 26. mars 2016 #4 Skrevet 26. mars 2016 (endret) På 26.3.2016 den 16.52, AnonymBruker skrev: ... Endret 9. april 2018 av muhammedali123
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #5 Skrevet 26. mars 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er redd for at pene jenter vil vurdere meg utifra vennene jeg har. Egentlig har vi kun felles interesser, ikke personlighet. Så jeg er vel redd på at de mister interessen når de ser hvem jeg er med. Jeg vil få flere venner og være mer ute ja... klarer meg fint med de jeg har da (+ jeg har veldig mange onlinevenner) men jeg kunne tenkt meg å kysse en jente før jeg blir 30 ja. Når jeg trener er det kun med menn, på min alder eller en del eldre, det er ingen jenter som driver med det her inne og ganske få ungdommer, men dette gjelder kun lokalt da det er en idrett for enslige sjeler men mer befolket andre steder enn hvor jeg bor. Festival hmm... jeg er bare ikke interessert i drikking :s Anonymkode: 40132...9aa For en overfladisk holdning. Jeg vil heller tippe at jenter vil finne dette usjarmerende enn at du har overvektige venner og venner som sliter psykisk (? vet ikke hva du mener med psykiske symptomer). At du ser på vennene dine på den måten synes jeg ikke noe om. Anonymkode: daa90...a45 4
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #6 Skrevet 26. mars 2016 Du virker fiksert på utseende når du beskriver i detalj hvordan du ser ut. Utseendet har vel ikke betydning for hvorvidt du kan skaffe deg venner, jobb og bevege deg blant folk. Det er viktig at du gjør noe, så du bør skaffe deg en jobb, hvor du ikke har så mye kontakt med mennesker som i en butikk. For eksempel en lagerjobb. Og så kan du fokusere på å skaffe deg flere venner. De du trener med f.eks. Jenter er noe du kan vente med til jobb og det sosiale er mer tilfredsstillende. Anonymkode: ee2fb...573
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå