Miren Skrevet 26. mars 2016 #1 Skrevet 26. mars 2016 Hei! Etter mye tenking er meg og samboer enige om at vi ønsker oss en katt til. Dette blir en katt av rasen ragdoll. Men nå når jeg har sett litt rundt, ble jeg plutselig så usikker på hvilket kjønn jeg vil ha på vår nye pus. Katten kommer ikke til å bli kastrert/sterilisert grunnet mulighet for fremtidige kattunger. Hva tenker dere er lurest i forhold til den katten vi allerede har?
C-girl Skrevet 26. mars 2016 #2 Skrevet 26. mars 2016 Hannkatt. De er enklere enn hunnkattene ifht å gå overens med hverandre.
Tvist Skrevet 26. mars 2016 #3 Skrevet 26. mars 2016 Tipper det vil by på problemer, med en kastrert og en ukastrert katt. Den ukastrerte katten må være innekatt, men det kommer jo litt an på hva du har tenkt med oppdrett, om du vil ha kattungene hos deg eller ikke. Oppdrett krever mye, så jeg regner med at du setter deg inn i alt som må testes og registrerer før katten får unger/blir far så ungene kan få en god stamtavle.
Miren Skrevet 26. mars 2016 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2016 Den vi har nå er innekatt også, det vil også en ny katt være 😊 Tenker selvfølgelig på å finne en katt med gode gener, men ble så usikker på kjønn iforhold til hva min nåværende katt vil konme best overens med 🤔
Brimi Skrevet 26. mars 2016 #5 Skrevet 26. mars 2016 15 minutter siden, Miren skrev: Den vi har nå er innekatt også, det vil også en ny katt være 😊 Tenker selvfølgelig på å finne en katt med gode gener, men ble så usikker på kjønn iforhold til hva min nåværende katt vil konme best overens med 🤔 Jeg ville valgt en hunnkatt. Det kan hende de 2 kattene sloss mer om det er 2 hannkatter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå