dr.Zhivago Skrevet 26. mars 2016 #1 Skrevet 26. mars 2016 Er det noen andre med veldig grinete og klengete 12 mnd babyer?? Kan ikke huske at de andre hadde en sånn fase på denne tiden. Er det for tidlig med jeksler som kan komme?? Han peller seg i munnen hele tiden og sikler, men ser ingen tegn inne i munnen.
Sushi Skrevet 26. mars 2016 #2 Skrevet 26. mars 2016 Helt normalt vil jeg tro! Begge mine har vært veldig klengete i den alderen, og det har periodevis vært mye sutring. Synes forøvrig minstemann på snart 2 fortsatt har slike sutreperioder. Mottoet er: det går over! Klart det kan være tenner som kommer, men det kan like gjerne bare være et ekstra behov for nærhet.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #3 Skrevet 26. mars 2016 Det er nok ganske vanlig. Kan være tenner ja. Kan være separasjonsangst også. Min minste på 19 mnd har hatt mange slike perioder. Verste da han var 13-14 mnd og fikk flere tenner på en gang. Anonymkode: f4a27...518
dr.Zhivago Skrevet 26. mars 2016 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2016 Å, godt å høre at kanskje typisk tøff periode.. Alltids trøst i å ikke være den eneste 😜 Lover ikke godt med Bhg-start om en uke sånn som han klenger... 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #5 Skrevet 26. mars 2016 7 timer siden, dr.Zhivago skrev: Er det noen andre med veldig grinete og klengete 12 mnd babyer?? Kan ikke huske at de andre hadde en sånn fase på denne tiden. Er det for tidlig med jeksler som kan komme?? Han peller seg i munnen hele tiden og sikler, men ser ingen tegn inne i munnen. Kan barnet ha halsevondt? Eller andre plager? Anonymkode: 40c8e...a31
dr.Zhivago Skrevet 27. mars 2016 Forfatter #7 Skrevet 27. mars 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan barnet ha halsevondt? Eller andre plager? Anonymkode: 40c8e...a31 Ja, skulle jo tenke det ettersom det er så intenst til tider, men Frisk som en fisk.. Ikke et grin i sikte når blir passet av barnevakt 😂 Eller søsknene kom hjem og underholdt.. Men når mor er tilstede merkes tydeligvis alle plager.. Jeg har brukt litt ørepropper, det tar hvertfall av brodden på hylene..
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #8 Skrevet 27. mars 2016 Vi hadde en sånn periode ved halvannet år, varte ei god stund(mange uker). Konstant sutring uansett hva og stort behov for mye oppmerksomhet og kontakt uten å bli fornøyd uansett hva vi gjorde rett eller galt. Jeg tror det var utvikling i vårt tilfelle, han var sent ute med å gå og var frustrert over manglende fremgang tror jeg. Sikkert også noe med manglende språk. Er 2 år nå, og er ikke sånn nå lengre overhodet. Dog har endel av de andre jevnaldrende i barnehagen noen lange gråte og sinneperioder, så det kommer vel noe snart igjen her også. Anonymkode: 985fc...d45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå