Gå til innhold

LV-bag på økonomiklasse.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så nylig et par som var dresset opp med 3-4 Louis Vuitton vesker og bager på flyet. Det komiske var at de reiste på økonomiklasse. Burde de ikke i det minste reist på businessklasse så LV-effektene deres stod i stil med kjøpekraften deres?

Anonymkode: 2d19e...8f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk kan gå med det de vil, uansett om det er dyre klær eller vesker. De trenger ikke å reise på businessklasse.

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde ikke tenkt over det..

Det kan uansett være at de var fake. Eller at business var utsolgt.

AnonymBruker
Skrevet

Haha. Hvorfor betale 100 000 for flybilletter når man kan betale kun 6000? Hilsen dame med dyr veske OG økonomisk sans. 

Anonymkode: 5cc0e...27d

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha. Hvorfor betale 100 000 for flybilletter når man kan betale kun 6000? Hilsen dame med dyr veske OG økonomisk sans. 

Anonymkode: 5cc0e...27d

Det er du ikke alene om. Jeg har mange dyre vesker, men reiser på økonomi så sant jeg ikke finner på spandere på meg business eller 1. klasse innimellom. Spørs hvor jeg skal

Gjest jippii
Skrevet

Kan jo hende at de har råd til disse veskene nettopp fordi de velger å bruke penger på vesker, ikke flybilletter. Personlig vil jeg heller bruke penger på vesker enn business class :)

Gjest Evans
Skrevet

At man har dyre vesker eller andre eiendeler/eiendommer betyr ikke at man alltid gjør dyre valg. Kanskje nettopp fordi man ikke alltid tar det dyreste valget har man råd til de tingene man ønsker seg. 

Jeg har god råd, men det betyr ikke at jeg alltid kjøper det dyreste jeg finner. Jeg handler så ofte jeg kan på salg eller kjøper ting brukt. Kanskje nettopp derfor har jeg mer enn nok igjen på kontoen hver måned ;)

Skrevet

Det kalles prioriteringer. Hørt om det før? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...