AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #1 Skrevet 26. mars 2016 I dag er det lørdag og butikkene åpner ikke før på tirsdag. Hvor mye har du kjøpt inn? Anonymkode: d6b44...92a
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #2 Skrevet 26. mars 2016 Her er matbutikken åpen 365 dager i året. Men hadde vel kjøpt inn 4 store flasker. Anonymkode: 6ffb4...8d1 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #3 Skrevet 26. mars 2016 Hvis jeg fortsatt var avhengig hadde jeg nok kjøpt inn 3-4 store flasker, ja. Anonymkode: 0a254...daa
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #4 Skrevet 26. mars 2016 Kjøpte 6 brett x24 bokser med pepsi max i sverige denne uken Anonymkode: d9575...a98 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #5 Skrevet 26. mars 2016 Hvor mye drikker dere pr dag? Anonymkode: 69894...517
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #6 Skrevet 26. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøpte 6 brett x24 bokser med pepsi max i sverige denne uken Anonymkode: d9575...a98 Hvor lenge holder det? Jeg kjøpte inn to firepakninger med pepsi max i dag. Må nok handle mer på tirsdag... Anonymkode: d6b44...92a
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #7 Skrevet 26. mars 2016 Har vært i Sverige og kjøpt 3 4 pk og ett brett bokser. Men dette varer nok en tre-fire uker fremover😃 Noen dager er jeg flink drikker mest vann, kanskje et glass eller to, men de fleste dager blir det litt mer, ja...Men det er min eneste svakhet, og tennene er bra så jeg har ikke så dårlig samvittighet! (Drikker ikke kaffe, te, røyker ikke el snuser, drikker svært sjelden alkohol og lite sjokolade etc da jeg ikke tåler det så godt...Så noe må man kose seg med...) Anonymkode: c64a2...781
Million Skrevet 26. mars 2016 #8 Skrevet 26. mars 2016 (endret) Jeg kan fint drikke to stk 1½ litere Pepsi Max i døgnet. På kjøkkenet står det 6-7 sånne flasker nå, og det holder til butikkene er åpne igjen til tirsdag. Kjøpte inn mye før påske, så trengte ikke fylle på i dag. Ja, jeg vet at jeg drikker mye av det. Men det er en last jeg har som jeg ærlig talt ikke ser er til plage for noen, så hvorfor skal andre legge seg opp i det da? Jeg drikker svært sjelden alkohol, og jeg sluttet å røyke for over 5 år siden, så jeg kuttet ut den lasten iallfall. Noen laster som er så uskyldige som sukkerfri brus kan man vel få ha :-) Endret 26. mars 2016 av Million 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #9 Skrevet 26. mars 2016 55 minutter siden, Million skrev: Jeg kan fint drikke to stk 1½ litere Pepsi Max i døgnet. På kjøkkenet står det 6-7 sånne flasker nå, og det holder til butikkene er åpne igjen til tirsdag. Kjøpte inn mye før påske, så trengte ikke fylle på i dag. Ja, jeg vet at jeg drikker mye av det. Men det er en last jeg har som jeg ærlig talt ikke ser er til plage for noen, så hvorfor skal andre legge seg opp i det da? Jeg drikker svært sjelden alkohol, og jeg sluttet å røyke for over 5 år siden, så jeg kuttet ut den lasten iallfall. Noen laster som er så uskyldige som sukkerfri brus kan man vel få ha :-) Synes du det er pinlig å kjøpe så mye? Kjøper du det i samme butikk? Jeg er før øvrig enig med deg. Jeg drikker vel en del cola, men jeg foretrekker det over å spise godteri og chips. Jeg røyker/snuser ikke og drikker alkohol svært sjeldent. Det er min utskeielse. Det mest negative er hvordan det påvirker tennene, men jeg har en veldig god tannhygiene og merker ikke til noen forandringer enda. Dersom jeg likevel skulle gjøre det vil nok det føre til en kraftig nedkutting. Anonymkode: 3687e...1b4
Wenda Skrevet 26. mars 2016 #10 Skrevet 26. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis jeg fortsatt var avhengig hadde jeg nok kjøpt inn 3-4 store flasker, ja. Anonymkode: 0a254...daa Samme her Var "dødelig" avhengig frem til for et par år siden. Jeg fikk nesten angstanfall av slike helligdager og ikke ha friheten til å kjøpe det når jeg må ha det. Er så glad jeg ikke er avhengig av slikt lengre altså. Var på butikken i dag fordi jeg oppdaget at jeg hadde glemt å kjøpe et par ting til middagen i kveld. Da kjøpte jeg med en flaske 7Up Free fordi jeg fikk lyst til p drikke litt i kveld. Og vodka + 7Up smaker digg
Million Skrevet 26. mars 2016 #11 Skrevet 26. mars 2016 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes du det er pinlig å kjøpe så mye? Kjøper du det i samme butikk? Jeg er før øvrig enig med deg. Jeg drikker vel en del cola, men jeg foretrekker det over å spise godteri og chips. Jeg røyker/snuser ikke og drikker alkohol svært sjeldent. Det er min utskeielse. Det mest negative er hvordan det påvirker tennene, men jeg har en veldig god tannhygiene og merker ikke til noen forandringer enda. Dersom jeg likevel skulle gjøre det vil nok det føre til en kraftig nedkutting. Anonymkode: 3687e...1b4 Pinlig å kjøpe mye brus? Hehe! Nei, vet du hva, hvis folk måtte synes NOE om det, driter jeg loddrett i det. Hvis de ansatte i kassa sitter og har sine tanker om all den brusen jeg kjøper, så værsågod. Jeg kunne ikke brydd meg mindre. Men jeg tviler på at de tenker over det i det hele tatt. De som sitter i kassa bryr seg nok fint lite om hva folk finner på å kjøpe. Eller tenkte du på om andre kunder går og glor oppi handlevogna mi og tenker ditt og datt inne i butikken? Samme svar der i så fall. Jeg har aldri for et sekund tenkt at det er "pinlig" å kjøpe mye brus. Endret 26. mars 2016 av Million 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #12 Skrevet 26. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge holder det? Jeg kjøpte inn to firepakninger med pepsi max i dag. Må nok handle mer på tirsdag... Anonymkode: d6b44...92a Nå har jeg begrenset meg med 4 bokser/dagen + 1 xtra om det virkelig trengs, så 6 brett varer i 30-34 dager. Drakk mye mer før men har klarte å drikke maks 5 bokser/dagen siden 1. jan Jeg handler i Sverige 1 gang i måneden så 360kr/måneden er ingenting og absolutt verdt det Vurdere t.o.m å øke til 8 brett Anonymkode: d9575...a98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå