AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #1 Del Skrevet 26. mars 2016 https://www.stoffogstil.no/moenstre/dame/kjoler-topper-and-sett/kjole-og-bluse-str-34?search=23111 vurderer den som første ordentlige syprosjekt. Hva er det man betaler for? Oppskriften med utklippet mal? Og hva slags stoff bør jeg velge?😊 Anonymkode: 0e4b6...dde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kajal Skrevet 26. mars 2016 #2 Del Skrevet 26. mars 2016 Du får mal slik at du kan klippe ut alle disse variantene i én størrelse. Her bør du nok velge stoff med noe stretch hvertfall, hvis ikke får du nok vansker med å få to av modellene over hodet. Jeg syns slike oversized-plagg blir finest i stoffer med litt tyngde i seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #3 Del Skrevet 30. mars 2016 Stretch stoffer kan være litt tricky når man er nybegynner spør du meg. Så sy noen prøvelapper først så du lærer deg hvordan stoff og maskin oppfører seg. Husk nåler for stretch så du ikke ødelegger stoffet, og bruk sømmer som er ment for stretch. Anonymkode: e139e...ea8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå