Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2004 #1 Skrevet 21. oktober 2004 Hei. Jeg har et lite spørsmål til dere. Jeg og kjæresten min har vært sammen i 2 år,bodd sammen i 2 måneder. Vi har alltid hatt det helt flott sammen seksuelt,begge har tent som et skudd og han har stått som en påle,ofte også lenge etter utløsning. Men de siste dagene har det tatt kjempelang tid å få ham hard,og han blir slapp når han prøver å komme inn i meg. Vi har snakket om det, men ingen av oss skjønner hva det kommer av. Han menr at det vil gå over hvis vi bare lar være å ha samleie en stund, og bare koser. Prøver det gjerne jeg, men er ikke sikker på hvor mye det vil hjelpe. Det begynte så brått,og jeg lurer på hva grunnen kan være og hva jeg evt kan gjøre for å hjelpe ham. Noen som har vært borti lignende eller har noe fornuftig å komme med?
Gjest Lompa i.i. Skrevet 21. oktober 2004 #2 Skrevet 21. oktober 2004 Hmmmm....Kankje en ide å bare gi ham den tida han trenger? Mulig han bare er sliten?
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2004 #3 Skrevet 21. oktober 2004 Ta et hint, han har funnet noe bedre å putte den i, så han orker ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå