Snigel Skrevet 26. mars 2016 #1 Skrevet 26. mars 2016 Jeg har vært sammen med ei dame jeg møtte på sukker, men nå er det slutt og jeg skal utpå igjen. Det jeg lurer på er hvor ærlig jeg skal være. Hun mente at min forrige fremstillingen muligens ikke korresponderte så godt med virkeligheten:) Jeg er en mann midt i tredveårene som liker å slappe av, lage mat og rusle rundt i byen. Når jeg er hjemme kjører jeg joggebukse og når jeg skal noe sted tar jeg bussen. Jeg er glad i prate om ting og er interessert i mye, men jeg GJØR ikke så mye. Har lyst til å gi et så korrekt bilde av meg selv på sukker, men det er noe som sier meg at det er litt fy. Man skal liksom iscenesette seg selv og fokusere på de få gangene man er på fjellet eller på reise og slikt. Hva synes dere damer, er ærlig bra eller det tegn på at man er en slabbedask som ikke gidder å prøve?
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #2 Skrevet 26. mars 2016 Du bør ikke fremstille deg som noe annet enn du er. Du kan fremstille deg som urban, omgjengelig og matglad. Men joggebukse og bruk av buss trenger du ikke akkurat å nevne. Anonymkode: c33be...25d 6
Ardenus Skrevet 26. mars 2016 #3 Skrevet 26. mars 2016 Hvis du faktisk vil finne deg ei dame som passer DEG, så kjør på med ærlighet, hvis det sitter ei dame der ute og leser profilen din og tenker for seg selv, jøss, akkurat som meg. Match! Heller det enn det som skjedde forrige sukker date. Kvinner kan ha lov til å være dønn ærlige, og mannfolk godtar det, hvorfor ikke andre veien? 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #4 Skrevet 26. mars 2016 Hva ser du etter, da? Vil du ha noen som er som deg, eller vil du ha en som virkelig lever et helt annet liv (og som kanskje helst vil ha en partner som vil leve på samme måte)? Vil du ha noen som er ærlig om hvem de er og hva de liker i livet, eller vil du ha noen som føler de er nødt til å male seg selv på en spesiell måte for å få bredest mulig nedslagskraft? Vil du date en haug, for så å sile ut hvem som faktisk er som de presenterer seg og hvem som er noe annet? Hvis du er ærlig, så er sannsynligheten større for å finne noen som faktisk er som deg, som liker det samme som deg, som vil det samme og trives med det. Jeg kunne fint tatt kontakt med noen som framstilte seg som du gjør, for i hverdagen (og de er det jo flest av) høres vi ganske like ut. Joda, tidvis så reiser jeg, drar til skogs, på fjellet, på eventyr, pusler med hobbyer og trening eller drar i gang prosjekter, men ofte er jeg like fornøyd med å sitte i joggebuksa i egen stue, med god mat, god vin og gode diskusjoner om stort og smått. Anonymkode: f9f2a...adc
Pinkee Skrevet 26. mars 2016 #5 Skrevet 26. mars 2016 Gå for ærlighet, for hvis du lyver i profilen, og gjør deg til en annen. Ja, da må du spille en rolle så lenge du er sammen med matchen din. Er det det du ønsker? 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #6 Skrevet 26. mars 2016 13 timer siden, Snigel skrev: Jeg har vært sammen med ei dame jeg møtte på sukker, men nå er det slutt og jeg skal utpå igjen. Det jeg lurer på er hvor ærlig jeg skal være. Hun mente at min forrige fremstillingen muligens ikke korresponderte så godt med virkeligheten:) Jeg er en mann midt i tredveårene som liker å slappe av, lage mat og rusle rundt i byen. Når jeg er hjemme kjører jeg joggebukse og når jeg skal noe sted tar jeg bussen. Jeg er glad i prate om ting og er interessert i mye, men jeg GJØR ikke så mye. Har lyst til å gi et så korrekt bilde av meg selv på sukker, men det er noe som sier meg at det er litt fy. Man skal liksom iscenesette seg selv og fokusere på de få gangene man er på fjellet eller på reise og slikt. Hva synes dere damer, er ærlig bra eller det tegn på at man er en slabbedask som ikke gidder å prøve? Jeg synes du skal skrive det sånn som det er. Selv ble jeg helt svett av at alle mennene på Sukker var så veldig aktive. Travel hverdag med mye jobb og så masse trening på fritiden. Alle elsket å trene og var å finne i skiløypa eller på fjelltur en søndag. Det er fint å være aktiv altså, men jeg mistenker at mange av dem skryter på seg et aktivitetsnivå for å fremstå som bedre og sprekere enn de er. Jeg får helt prestasjonsangst av slike profiler og ser stort sett videre. Anonymkode: ea771...064 5
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #7 Skrevet 26. mars 2016 Vær ærlig. hva gjør du når du slapper av? Ser serier? Spiller ps4? Greit at du kjører buss, men om du har billappen så bør du nevne det. Anonymkode: 81c32...3b7
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #8 Skrevet 26. mars 2016 Vær ærlig ,men du behøver jo ikke å nevne alt (spesielt hvis det er negative egenskaper) Anonymkode: 4eeef...a40
Gjest Rozes Skrevet 26. mars 2016 #9 Skrevet 26. mars 2016 Vær ærlig, men vektlegg det som er positivt :-)
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #10 Skrevet 26. mars 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vær ærlig. hva gjør du når du slapper av? Ser serier? Spiller ps4? Greit at du kjører buss, men om du har billappen så bør du nevne det. Anonymkode: 81c32...3b7 Er det å ha lappen noe det er vanlig å skrive om i profilen sin? Jeg har ikke prøvd nettdating selv, men vurderer å gi det et forsøk. Tror jeg hadde stusset veldig hvis jeg hadde kommet over en mann som presiserte at han hadde/ikke hadde lappen. Anonymkode: f9f2a...adc 3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #11 Skrevet 26. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det å ha lappen noe det er vanlig å skrive om i profilen sin? Jeg har ikke prøvd nettdating selv, men vurderer å gi det et forsøk. Tror jeg hadde stusset veldig hvis jeg hadde kommet over en mann som presiserte at han hadde/ikke hadde lappen. Anonymkode: f9f2a...adc Aner ikke hvor vanlig det er, men siden han nevner at han tar bussen, så lurer jeg på hvorfor. Har han lappen? Har han mistet lappen? Tar han buss av miljøhensyn? Etc Jeg føler meg fort som en taxi når partneren ikke har lappen (-og ingen planer om å ta den?), og liker i tillegg lange bilturer der vi kan dele på kjøringen. En mann uten lappen er dealbreaker for meg. (Been there, done that) 😊 Anonymkode: 81c32...3b7 1
Gjest Jacklost Skrevet 26. mars 2016 #12 Skrevet 26. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vær ærlig. hva gjør du når du slapper av? Ser serier? Spiller ps4? Greit at du kjører buss, men om du har billappen så bør du nevne det. Anonymkode: 81c32...3b7 Er det ok å skrive at man liker å spille spill? Jeg føler at kvinnfolkene på datingsider vil synes det er umodent og nerdete og se videre
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #13 Skrevet 26. mars 2016 4 minutter siden, Jacklost skrev: Er det ok å skrive at man liker å spille spill? Jeg føler at kvinnfolkene på datingsider vil synes det er umodent og nerdete og se videre Klart det er noen som vil synes det er barnslig, slik er det alltid. Men man vil da ikke ha en dame som ikke vet om hobbyen og og så reagerer negativt og hakker på hobbyen din når det nevnes senere. Det er jo mulig det er en dealbreaker for noen, da sløser man bort tiden sin. Det vil jo uansett komme frem i eventuelle fremtidige partnere, så det er like greit å være ærlig om det. Jeg er jente og liker selv dataspill, jeg er i tillegg innadvent og rolig. Så det er ganske det stikk motsatte av mange av mannfolka på Sukker. Synes de jeg er kjedelig og umoden så sender de ikke melding, og det er helt greit. Da passer vi uansett ikke sammen. TS, Kjør på med slik du er Anonymkode: 442e2...871 1
Gjest Jacklost Skrevet 26. mars 2016 #14 Skrevet 26. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Klart det er noen som vil synes det er barnslig, slik er det alltid. Men man vil da ikke ha en dame som ikke vet om hobbyen og og så reagerer negativt og hakker på hobbyen din når det nevnes senere. Det er jo mulig det er en dealbreaker for noen, da sløser man bort tiden sin. Det vil jo uansett komme frem i eventuelle fremtidige partnere, så det er like greit å være ærlig om det. Jeg er jente og liker selv dataspill, jeg er i tillegg innadvent og rolig. Så det er ganske det stikk motsatte av mange av mannfolka på Sukker. Synes de jeg er kjedelig og umoden så sender de ikke melding, og det er helt greit. Da passer vi uansett ikke sammen. TS, Kjør på med slik du er Anonymkode: 442e2...871 Sant, flott sagt Hadde blitt ganske kjedelig å ikke kunnet spille spill med en kjæreste, jeg elsker å spille
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #15 Skrevet 26. mars 2016 28 minutter siden, Jacklost skrev: Sant, flott sagt Hadde blitt ganske kjedelig å ikke kunnet spille spill med en kjæreste, jeg elsker å spille Helt enig Vi får bare stå på hobbyen vår til vi finner noen likesinnede Anonymkode: 442e2...871 1
Gjest Jacklost Skrevet 26. mars 2016 #16 Skrevet 26. mars 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt enig Vi får bare stå på hobbyen vår til vi finner noen likesinnede Anonymkode: 442e2...871 Skulle vært en egen norsk datingsider for nerder Jeg synes nerdete kvinner er sexy
Snigel Skrevet 26. mars 2016 Forfatter #17 Skrevet 26. mars 2016 Takk for svar folkens, blei litt beroliget nå. Jeg mistenkte at det å selge seg selv som i en reklame liksom var en respektert måte å fremstille seg på, men her ser det i hvertfall ut som at folk synes ærlighet er ok. Er med på ideen om å ikke underselge seg selv heller da det ikke har noen hensikt. Alle dusjer og går på do. Det er ikke hobby liksom.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #18 Skrevet 26. mars 2016 Et øyeblikk siden, Snigel skrev: Takk for svar folkens, blei litt beroliget nå. Jeg mistenkte at det å selge seg selv som i en reklame liksom var en respektert måte å fremstille seg på, men her ser det i hvertfall ut som at folk synes ærlighet er ok. Er med på ideen om å ikke underselge seg selv heller da det ikke har noen hensikt. Alle dusjer og går på do. Det er ikke hobby liksom. Man må gjøre begge deler Anonymkode: 4eeef...a40
applestories Skrevet 26. mars 2016 #19 Skrevet 26. mars 2016 Du høres jo veldig ut som meg, og jeg synes jeg er veldig kjedelig Det høres ut som kritikk, men det er det ikke. Det er så flott når folk godtar deg selv som de er, og ikke alltid ser på seg selv som halvferdig prosjekt. Og ærlighet er best, vi er nok mange som hopper forbi de mest aktive, de med flest bilder og best jobb. Det spørs jo også hva slags jente du vil ha - er du ærlig unngår du ihvertfall de hotteste og flotteste, det er kanskje en ulempe med ærligheten 1
Gjest Bond Skrevet 26. mars 2016 #20 Skrevet 26. mars 2016 Tråden ryddet for personangrep. Bond, forumansvarlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå