Catlin Skrevet 21. oktober 2004 #1 Del Skrevet 21. oktober 2004 Vi har planer om å ta familiebilde. Jeg har 2 smårollinger på under 3 år, så jeg ønsker noen tips om fotografer som er flinke med barn. Noen som har noen å foreslå? Helst på øvre romerriket, men vi kjører gjerne inn mot Lillestrøm og Oslo - spesielt hvis fotografen er veldig flink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2004 #2 Del Skrevet 21. oktober 2004 Kan på det varmeste anbefale Nordstrandfotografene AS, det er to fotografer som begge er meget dyktige. Er et stykke unna Romeriket, men de er verdt turen. De har website www.nordstrandfotografene.no hvor du kan se et utvalg av arbeidet deres. Eneste problemet kan være om de har ledig tid, men det bør ha roet seg med bryllup og konfirmasjon etter sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 23. oktober 2004 #3 Del Skrevet 23. oktober 2004 Romerike i hvert fall... Det gamle Romerriket tror jeg er et annet sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 24. oktober 2004 #4 Del Skrevet 24. oktober 2004 Har god erfaring med denne: http://www.grofoto.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 25. oktober 2004 #5 Del Skrevet 25. oktober 2004 Klavestad Foto på Fjellhammer, kjempeflink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå