Gå til innhold

Trekant med par

Fremhevede innlegg

Gjest marizz
Skrevet

Hei!

Er det noen jenter/damer her som har hatt trekant med et par? Hva er deres erfaringer med det? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men jeg tenner på tanken!

AnonymBruker
Skrevet

Kleint og komplisert. Både fysisk og psykisk, det blir fort 2+1 mesteparten av tiden uansett hva man prøver. Mye mindre sexy enn man forestiller seg, men det blir bedre med trening og erfaring. 

Min erfaring er med 2 ulike par og flere anledninger.

Uansett hjelper det veldig om man kan le litt underveis og har tatt et glass vin eller to.

Anonymkode: cad71...577

Gjest marizz
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kleint og komplisert. Både fysisk og psykisk, det blir fort 2+1 mesteparten av tiden uansett hva man prøver. Mye mindre sexy enn man forestiller seg, men det blir bedre med trening og erfaring. 

Min erfaring er med 2 ulike par og flere anledninger.

Uansett hjelper det veldig om man kan le litt underveis og har tatt et glass vin eller to.

Anonymkode: cad71...577

Ja, er sånn jeg er redd det skal bli..

Skrevet

Har, som mann, hatt sex med andre par. Det er viktig at dere har en forståelse av hvordan ting skal foregå. Synes det er ganske krevende å komme inn i et etablert forhold, hvor de har hatt potensielle år for å skape sin egen dynamikk så har man selv bare minutter for å finne ut av den.

Om dere matcher kan det dog være fantastisk moro!

Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonse og svar til dette.

-Saraby, mod.

Gjest marizz
Skrevet

Kjenner jeg ble nysgjerrig på hva som ble ryddet vekk nå:fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Dette kommer nok veldig an på paret. Er selv par som har invitert med en tredjemann (aldri kvinne) flere ganger, og vi prøver å bli kjent med ham og få til en bra setting for alle. Inviterer man en tredjeperson inn er det en selvfølge at man ikke lar personen føle seg som utenforstående også, men samtidig er klare på hvilke grenser som gjelder. Lykke til!

Anonymkode: 4c014...a5e

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, marizz skrev:

Kjenner jeg ble nysgjerrig på hva som ble ryddet vekk nå:fnise:

Var bare min post om at jeg hadde sendt PM :P

Anonymkode: 78914...dad

Gjest marizz
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette kommer nok veldig an på paret. Er selv par som har invitert med en tredjemann (aldri kvinne) flere ganger, og vi prøver å bli kjent med ham og få til en bra setting for alle. Inviterer man en tredjeperson inn er det en selvfølge at man ikke lar personen føle seg som utenforstående også, men samtidig er klare på hvilke grenser som gjelder. Lykke til!

Ja jeg skjønner :)

Takk for det!

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var bare min post om at jeg hadde sendt PM :P

Anonymkode: 78914...dad

Hahah åja! Det så jeg, og kan bare opplyse om at vedkommende sendte et svar om sine erfaringer, og det var på ingen måte en kontaktannonse :) 

AnonymBruker
Skrevet
Den 25.3.2016 at 23.27, marizz skrev:

Hei!

Er det noen jenter/damer her som har hatt trekant med et par? Hva er deres erfaringer med det? 

Skal du gjøre det?

Anonymkode: be2ac...d6d

Gjest marizz
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal du gjøre det?

Har vurdert det litt, men først og fremst er jeg egentlig bare ute etter hva folk har å si :) 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, marizz skrev:

Har vurdert det litt, men først og fremst er jeg egentlig bare ute etter hva folk har å si :) 

For betaling eller?

Gjest marizz
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For betaling eller?

Nei?:ohmy:

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er i interessert kan du finne par på cupido.no 

Skrevet

Vi har hatt med en ekstra jente flere ganger, og det går, på grunn av dynamikken i vår relasjon, veldig greit hver gang. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...