Gå til innhold

Stramme kroppen og bygge muskler UTEN å miste fett

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det har seg altså slik at jeg vil komme i bedre form. Jeg er 172 cm høy og veier rundt 77-80 kg. Med andre ord er jeg overvektig, så ønsker så klart å tape noen kg til jeg i det minste er normalvektig. Men det er ikke det som er førsteprioritet, det er hva jeg ser i speilet som er viktigst og at jeg får i meg nok næring (noe jeg i utgangspunktet gjør). 

Jeg er glad i formene mine, jeg har fyldige pupper og lår og ønsker ikke å miste dette. Noen som vet hvordan jeg skal gå frem for å få ei rund og flott rumpe, strammere lår og mindre magefett uten å miste formene jeg har? Takk på fhorhånd for svar. :) 

Anonymkode: c7cca...690

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke punktslanke deg. Du kan altså ikke bare miste fett på magen og ikke ellers. Magen er det vanskeligste stedet å miste fett. Og bryster er også fett,  så du må nok regne med å bli litt mindre overalt. Du bør i hovedsak trene styrke hvis du ikke vil miste så mye fett. Da strammer du opp kroppen. Hard styrke må til! Men for at du skal bli slankere må du jo litt ned i fettprosent uansett. 

Anonymkode: f0d79...a66

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en ballong fylt med vann. Jeg vil at ballongen skal bli mindre men jeg vil ikke ha mindre vann i den. Høres det mulig ut?

• Liker 1
Skrevet

Du bør trene styrke å spise rundt vedlikehold. :)

I lengden så vil du nok miste litt fett etterhvert som du blir sterkere, men det er sikkert verdt det for litt muskler ;) 

• Liker 1
Skrevet

Du kan fint bygge muskler og ikke miste fett, men da kan du jo heller ikke gå ned i vekt i det hele tatt. Hva er viktigst, gå ned i vekt, eller beholde fettet og musklene? 

Hvis du vil se ut sånn som du gjør, fortsetter du med det du gjør nå. Hvis du vil stramme opp kroppen og gå ned i vekt, vil jeg anbefale styrketrening + spise litt mindre enn det du gjør nå. Men da kommer du jo til å gå litt ned i vekt = litt av fettet forsvinner.

• Liker 1
Gjest 2Bhonest
Skrevet

Er nok kun fettsuging som kan hjelpe deg med å oppnå ønsket resultat...

Gjest Coolaid
Skrevet
Den 25.3.2016 at 22.41, AnonymBruker skrev:

Det har seg altså slik at jeg vil komme i bedre form. Jeg er 172 cm høy og veier rundt 77-80 kg. Med andre ord er jeg overvektig, så ønsker så klart å tape noen kg til jeg i det minste er normalvektig. Men det er ikke det som er førsteprioritet, det er hva jeg ser i speilet som er viktigst og at jeg får i meg nok næring (noe jeg i utgangspunktet gjør). 

Jeg er glad i formene mine, jeg har fyldige pupper og lår og ønsker ikke å miste dette. Noen som vet hvordan jeg skal gå frem for å få ei rund og flott rumpe, strammere lår og mindre magefett uten å miste formene jeg har? Takk på fhorhånd for svar. :) 

Anonymkode: c7cca...690

Jeg liker det du skriver. 

Flott at du bestemmer deg for å komme i god fysisk form. Utseende av kroppen din er et resultat av hva du spiser og fysisk aktivitet. Flott at du også tenker på at du ikke vil miste muskelmassen. For å sørge for at kroppen din får best mulig næring så anbefaler jeg to stykk trankapsler og en multivitamin hver dag. Det er hva sykehus anbefaler personer som skal ned i vekt på en trygg måte. 

Ikke tenk på hvordan du skal se ut. Lev en sunn livsstil og du får automatisk en flott kropp. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...