AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #1 Skrevet 25. mars 2016 Jeg er typen som blir lett irritert på kleskoder. Om noen forteller meg hva jeg skal ha på meg, vil jeg gjerne helst ha på meg det motsatte. Står det "Dresscode: Kjole for jentene og dress for guttene" vil jeg helst ha på meg kjole, selv om jeg egentlig ikke har noe særlig erfaring med å gå i kjole! Så jeg ble svar skyldig og skal nå på byn, andre påskedag med vennegjengen, kledd ut som jente. Kjolen, hæler, løshår og alt er på plass. Men jeg skulle gjerne hatt noe mer feminine former. Finnes det noe som kan hjelpe på det? Noe fancy hold up et eller annet som kan gi meg rumpe eller litt hofter? :D Anonymkode: 96045...ff9
Mearrasámi Skrevet 26. mars 2016 #2 Skrevet 26. mars 2016 Tror nok du heller burde kjøpe kjoler som gir deg mer former enn å kun bruke "hjelpe"undertøy. Jeg kan da anbefale kjolene som selges på Manillusion. De gir et veldig feminint uttrykk samt fremhever former på de riktige plassene. De er gode på størrelser også. De har også noe undertøy og som kan gi et ekstra løft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå