AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #1 Skrevet 25. mars 2016 Hvordan gjør dere det? Legger dere egget på en tallerk ved siden av skåla, så man skreller selv og legger opp? Skjærer dere med kniv eller eggedeler før dere legger det i suppa? Eller legger dere hele egget i suppa og deler det opp med skjeen? Anonymkode: 1253f...fb6
Dresden Skrevet 25. mars 2016 #2 Skrevet 25. mars 2016 Skreller egget, legger det i skåla, deler det opp i så mange biter jeg føler for, heller over suppe - spiser. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #3 Skrevet 25. mars 2016 Jeg koker egget og tar av skallet og setter det i suppetallerkenet. Noen ganger deler jeg eggen i 2 MED KNIV! God appetitt! Anonymkode: 733e0...cc0
skogsvandreren Skrevet 25. mars 2016 #4 Skrevet 25. mars 2016 Legger hele egget på tallerkenen å deler med skjeen
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #5 Skrevet 25. mars 2016 Jeg pleier å skrelle eggene først, dele dem i 4 båter og servere sammen med suppa (enten på eget fat eller i hver enkelt tallerken). Anonymkode: e30eb...38a 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #6 Skrevet 25. mars 2016 Skreller, deler med eggedeler og legger på eget fat. Så forsyner mann seg med så mye mann vil ha i. Anonymkode: 35c63...36d
Dr. A. Kula Skrevet 25. mars 2016 #7 Skrevet 25. mars 2016 Eggene hardkokes (10 min), avkjøles, skrelles og deles med eggdeler (6 båter). Så legges enten ett egg i hver suppeskål (det avklares først om hvem som ønsker egg) eller alle eggene legges i en felles skål for at hver kan forsyne seg selv. Suppen settes på bordet med øse til.
daemonia Skrevet 25. mars 2016 #8 Skrevet 25. mars 2016 Gjør som Tommy Sharif! Neida... Jeg gjør litt av hvert. Noen ganger deler det opp med eggedelerog har i suppa, andre ganger hakker jeg, noen ganger deler jeg det oppi suppa etterhvert som jeg spiser. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #9 Skrevet 25. mars 2016 Det varierer litt. Til barna og om vi har også barn på besøk, skreller vi egget ferdig, setter det i eggeglass ved siden av. Deler cherrytomater i to, og bruker den ene som en slags hatt på egget, og tegner på øyne og munn med mattusj. De spiser litt på egget ved siden av suppen med hendene, men noen legger den til "å bade" i suppen og spiser fra den med skje. Til voksne (og meg selv) så deler jeg egget i fire og legger det på toppen med i den ferdige suppen rett før servering. Anonymkode: c5e24...fc7
Gjest Ennasus Skrevet 25. mars 2016 #10 Skrevet 25. mars 2016 Skreller egget og leggr det helt oppi suppa, deler med skje
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #11 Skrevet 25. mars 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det varierer litt. Til barna og om vi har også barn på besøk, skreller vi egget ferdig, setter det i eggeglass ved siden av. Deler cherrytomater i to, og bruker den ene som en slags hatt på egget, og tegner på øyne og munn med mattusj. De spiser litt på egget ved siden av suppen med hendene, men noen legger den til "å bade" i suppen og spiser fra den med skje. Til voksne (og meg selv) så deler jeg egget i fire og legger det på toppen med i den ferdige suppen rett før servering. Anonymkode: c5e24...fc7 Hehehe, kanskje det er denne jeg skal gå for Har ikke barn da, men mulig mannen synes det er artig Anonymkode: 1253f...fb6 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå