AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #1 Skrevet 25. mars 2016 Jeg leste et sted på nettet at man ikke kan ta abort før man er 6 uker på vei? Er litt over 4 uker og har tatt et vondt valg om å avbryte svangerskapet. Må jeg virkelig gå 2 uker til før jeg får gjort noe? Prøvde å ringe mitt lokale sykehus for info men er jo påske så må sikkert vente til tirsdag igjen.. vil bare få det overstått Anonymkode: a7558...539
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #2 Skrevet 25. mars 2016 Tror det skal gå fint. Du får jo ikke før i neste uke, og da er du vel 5 uker på vei. Så da tror heg det er mulig 😊 Anonymkode: 7942e...241
supernaturalfan Skrevet 25. mars 2016 #3 Skrevet 25. mars 2016 nei, har jeg aldri hørt om. jo før jo bedre tror jeg.
mjauritz Skrevet 25. mars 2016 #4 Skrevet 25. mars 2016 Tror kanskje det gjelder kirurgisk abort? Men håper du velger å gå for medisinsk hvis du først skal avbryte og er såpass kort
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #5 Skrevet 25. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg leste et sted på nettet at man ikke kan ta abort før man er 6 uker på vei? Er litt over 4 uker og har tatt et vondt valg om å avbryte svangerskapet. Må jeg virkelig gå 2 uker til før jeg får gjort noe? Prøvde å ringe mitt lokale sykehus for info men er jo påske så må sikkert vente til tirsdag igjen.. vil bare få det overstått Anonymkode: a7558...539 Dette får du ordnet ganske raskt om du ønsker det, like over påske. Jo tidligere abort utføres desto enklere er den rent fysiske biten av en abort. Anonymkode: 618e6...ace
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #6 Skrevet 25. mars 2016 Jeg har tatt kirurgisk abort i uke fem, så det stemmer ikke at man må være 6 uker på vei. Ta kontakt med sykehuset snarest, du trenger ikke gå via legen din. Lykke til, det går nok veldig fint Anonymkode: 1b508...ab4
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #7 Skrevet 25. mars 2016 Når jeg tok abort sa de at hjertet måtte slå først. Det var for å avkrefte at graviditen satt et annet sted. Anonymkode: bc79d...f69
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #8 Skrevet 25. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tatt kirurgisk abort i uke fem, så det stemmer ikke at man må være 6 uker på vei. Ta kontakt med sykehuset snarest, du trenger ikke gå via legen din. Lykke til, det går nok veldig fint Anonymkode: 1b508...ab4 Hun må nok vente til tirsdag etter påske. Anonymkode: 618e6...ace
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå